lichtrood bloed/slijmverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 17 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hallo,

ik had een vraagje, ik ben 31 mei ongesteld geworden en had ongeveer 11 juni mij eisprong.
    Mijn man en ik hebben flink lopen klussen, dat gaat allemaal prima :D

Nu heb ik sinds 16 juni ongeveer lichtrode vlekjes op mijn wcpapier en af en toe wat doorzichtig slijm erbij.

Kan iemand mij vertellen wat dat kan zijn?
    Verders heb ik nergens last van.

Dit is onze tweede ronde.
    ;)

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Het kan ook zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is.

Ps. in de onderschrift staat nog dat het je eerste ronde is.

3. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hoelang duurt ontpillen ongeveer?

Ik ben al in december gestopt, maar we zijn nu pas voor de tweede maand voor het "echie."

We wilden het zekere voor het onzekere nemen en hebben ruim 4 maanden met condoom gevreeen.

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    en als het innestellingsbloeding zou zijn, wat kan ik dan verwachten veel of weinig bloed en hoelang duurt het ongeveer?
    een paar dagen of een week?

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Een innestebloeding is volgens de vk hier, maar iets eenmaligs met afvegen. Niet iets wat dagen duurd helaas.

6. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ok,

nouja ik zie het wel heb het sinds gister, als het langer aanhoud zal het wel een storing zijn denk.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb deze maand voor het eerst in 11 maanden zomaar een aantal dagen roze slijm en 1 keer bloed gehad... dat was nog voor mijn eisprong.. onverklaarbaar..

8. Loes

Loes Actief lid

1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Ik heb één keer een innestelingsbloeding gehad. Er was inderdaad (zoals Natasja al schreef) maar één keer met afvegen een paar druppels bloed. Daarna niks meer. Bij mij was het 7 dagen na mijn eisprong. Ik geloof dat de innesteling meestal tussen de 5-7 dagen na je eisprong plaats vindt.

Liefs Loes

9. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hoi,

jabij mij is het ook al weer weg, het begon vrijdagavond rond 11 uur, steeds als ik had geplast lichte bloedvlekjes, lichtrood gemengd met een beetje slijm. En zaterdag middag was het al weg.

Dus ik wacht wel ff af, vrijdag was ongeveer 6 dagen na mijn eisprong

10. Loes

Loes Actief lid

1 apr 2006
    151
    0
    0
    Zutphen
    Dan kan het wel een inestelingsbloeding zijn geweest. Bij mij was het ook slijm, gemengd met lichtrood bloed. Dus wie weet...!

Helaas is het bij mij in de vijfde week fout gegaan. Dus maak je niet op voorhand te blij, het zegt nog niets. Het kan nog alle kanten opgaan, maar ik hoop voor je dat het raak is deze maand.

Groeten,
    Loes

11. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Hej eef..
    Ik had vanmiddag ook lichtroze slijm bij het afvegen.. Nog nooit eerder gehad ;)
    Ik heb vorige woensdag of donderdag mn eisprong gehad..Te vroeg dus voor innestelling he?
    Ik ga ervan uit dat het gewoon ontpillen is!
    Maar ik hoop voor jou dat het raak is!
    Succes

12. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Had het daarnet weer ! Maar bij mij isset geen bloed hoor, ik heb meer afscheiding dan anders en bij het afvegen is het lichtroze slijm zeg maar :(
    Maja hoort er allemaal bij he :D

Deel Deze Pagina