hallo, ik had een vraagje, ik ben 31 mei ongesteld geworden en had ongeveer 11 juni mij eisprong. Mijn man en ik hebben flink lopen klussen, dat gaat allemaal prima Nu heb ik sinds 16 juni ongeveer lichtrode vlekjes op mijn wcpapier en af en toe wat doorzichtig slijm erbij. Kan iemand mij vertellen wat dat kan zijn? Verders heb ik nergens last van. Dit is onze tweede ronde.
Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Het kan ook zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Ps. in de onderschrift staat nog dat het je eerste ronde is.
hoelang duurt ontpillen ongeveer? Ik ben al in december gestopt, maar we zijn nu pas voor de tweede maand voor het "echie." We wilden het zekere voor het onzekere nemen en hebben ruim 4 maanden met condoom gevreeen.
en als het innestellingsbloeding zou zijn, wat kan ik dan verwachten veel of weinig bloed en hoelang duurt het ongeveer? een paar dagen of een week?
Een innestebloeding is volgens de vk hier, maar iets eenmaligs met afvegen. Niet iets wat dagen duurd helaas.
ok, nouja ik zie het wel heb het sinds gister, als het langer aanhoud zal het wel een storing zijn denk.
Ik heb deze maand voor het eerst in 11 maanden zomaar een aantal dagen roze slijm en 1 keer bloed gehad... dat was nog voor mijn eisprong.. onverklaarbaar..
Ik heb één keer een innestelingsbloeding gehad. Er was inderdaad (zoals Natasja al schreef) maar één keer met afvegen een paar druppels bloed. Daarna niks meer. Bij mij was het 7 dagen na mijn eisprong. Ik geloof dat de innesteling meestal tussen de 5-7 dagen na je eisprong plaats vindt. Liefs Loes
hoi, jabij mij is het ook al weer weg, het begon vrijdagavond rond 11 uur, steeds als ik had geplast lichte bloedvlekjes, lichtrood gemengd met een beetje slijm. En zaterdag middag was het al weg. Dus ik wacht wel ff af, vrijdag was ongeveer 6 dagen na mijn eisprong
Dan kan het wel een inestelingsbloeding zijn geweest. Bij mij was het ook slijm, gemengd met lichtrood bloed. Dus wie weet...! Helaas is het bij mij in de vijfde week fout gegaan. Dus maak je niet op voorhand te blij, het zegt nog niets. Het kan nog alle kanten opgaan, maar ik hoop voor je dat het raak is deze maand. Groeten, Loes
Hej eef.. Ik had vanmiddag ook lichtroze slijm bij het afvegen.. Nog nooit eerder gehad Ik heb vorige woensdag of donderdag mn eisprong gehad..Te vroeg dus voor innestelling he? Ik ga ervan uit dat het gewoon ontpillen is! Maar ik hoop voor jou dat het raak is! Succes
Had het daarnet weer ! Maar bij mij isset geen bloed hoor, ik heb meer afscheiding dan anders en bij het afvegen is het lichtroze slijm zeg maar Maja hoort er allemaal bij he