Mijn partner en ik zijn ongeveer 1 jaar en 8 maanden bezig geweest met zwanger worden. Ongeveer een week geleden kwam ik er achter zwanger te zijn! Helemaal happy natuurlijk! Overigens met behulp van 1 kuur Clomid... Als het goed is ben ik nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Maar vanochtend ging in naar toilet en toen zag ik van dat lichtbruine bloedverlies, wat ik meestal heb aan het begin en einde van mijn menstruatie. Ik ben als de dood dat dit een miskraam gaat worden. Heeft iemand hier ervaring mee? Op internet kom ik alleen maar op het feit dat je het af moet wachten, maar ik wordt gek van binnen!
sorry maar inderdaad je moet het gewoon afwachten. Maar ik had in die periode ook wat bloedverlies en heb nu een zoontje van negen maanden. (misschien een beetje positief voor je om te horen dus het hoeft niks te betekenen) heel veel sterkt met deze toch zenuwachtige tijden. groetjes kim
Hoi, zolang het niet helderrood is en je geen echte stolsels verliest, zit t meestal wel goed hoor. En ja, afwachten is de enige optie.
Dankjullie wel voor jullie reacties.. Ik begrijp dat ik het af moet wachten, moeilijk zeg! Gelukkig is het niet helderrood. Ik hoop dat ik mijn kleintje mag behouden.
Hoi Seloua, Had bij de zwangerschap van mijn zoontje ook bruinbloedverlies. Heb ik ook altijd voor mijn ongi. Maar het is helemaal goed gekomen en heb nu een pracht zoon. Helaas heb ik ook de andere kant meegemaakt maar dan heb je echt meer bruinvelies en wordt het ook helder rood met buikkrampen. Ze kunnnen ook pas vanaf zes weken een echo maken dus het is echt afwachten en positief blijven meid.
Verschrikkelijk hè, dat afwachten? Maar helaas is dat het enige dat je op deze termijn kunt doen. En bruinverlies betekent meestal niets hoor (ik heb het zelf al 3 weken...); zo lang het niet helderrood wordt; gewoon blijven vertrouwen meid!
Ik heb hetzelfde, ook bruin bloed verlies bij het afvegen. Gisteren gyn gebeld, zolang het niet rood is, je geen kramp hebt en geen stolsels verliest is er niks aan de hand. Dit kan zelfs je hele zwangerschap duren. Probeer het los te laten anders maak je jezelf helemaal gek. liefs
Het is heel vervelend maar je kunt inderdaad niet veel anders dan afwachten Ik heb ook bruin/roze verlies gehad bij mijn zwangerschap en dat is helemaal goed gekomen. Ik begrijp je ongerustheid maar het hoeft echt geen slecht nieuws te betekenen! Ik duim voor je dat het goed gaat
Goed om te weten dat het 'vrij normaal' is. Ik heb met mijn HA en VK gesproken, ben er stukken rustiger onder. Maar vooral na het lezen van jullie verhalen. Ben blijkbaar niet de enige... Gisteravond was het bruinverlies weggetrokken, maar nu in de ochtend weer aanwezig. We gaan uit van het beste...
Innestelingsbloeding? Of het kan ook gewoon een adertje zijn die is gesprongen! Ik heb het tot nu toe ook 2x gehad
Hey Seloua, Ik heb bij mijn zwangerschap bijna een volle week bloeding gehad, en best veel ook nog.. Was ook ontzettend bang en heb de VK gebeld voor een echo. Die kreeg ik alleen pas 2 weken later, omdat het nog te vroeg in de zwangerschap was. Tegen de tijd dat ik de echo had was het bloeden gestopt en lag daar toch echt een mooi klein mensje te spartelen. Ze is ondertussen al bijna een jaar en kerngezond! Het klinkt heel rot, ik weet het, maar je kan in dit geval niet veel meer dan afwachten en vooral proberen jezelf wat gerust te stellen, stress is ook niet goed, hoe moeilijk t ook is.. Heel veel sterkte ermee, hoop dat het gewoon goed gaat! xx
Hoe is het nu? Ik weet sinds 2 dgn dat ik zwanger ben en heb sinds een dag ook bruinverlies, enkel bij het afvegen. Verder geen krampen oid en mn temp is ook nog mooi hoog. Hopelijk blijft het netjes zitten!