Vruchtzakje te klein bij 7 wk

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lara1980, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daanbanaan

17 jun 2011
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, wat goed om te lezen dat het bij jullie beiden zo goed gaat. Ik zit hier ook nog steeds in onzekerheid. Vandaag weer voor een echo geweest, en ja hoor het hartje klopte nog mooi.
    De gyn heeft het vruchtje weer opgemeten en die was 0,56 mm, wat overeenkomt met een zwangerschap van 6,2 dagen. Heel appart gezien het feit dat ik al op 31 mei een positieve test had.

Laten we er vanuit gaan dat ik 3 dagen voor mijn NOD positief getest heb, (ik weet namelijk niet wanneer mijn NOD was omdat ik na mijn curretage meteen zwanger ben geraakt) dan zou het betekenen dat ik vandaag 6,6 dagen zwanger zou zijn, wat een verschil maakt van 4 dagen in zijn berekening. Zou kunnen gezien het feit dat een mm meetverschil al een dag kan schelen. Maar dan zou ik dus vorige week vrijdag met de echo 6 weken zwanger geweest zijn, is dit dan niet heel vroeg om een kloppend hartje te zien?

Maar stel je voor dat ik op de dag van mijn test wel echt 4 weken zwanger was, dan zou ik vandaag dus 7 weken en 2 dagen moeten zijn, wat betekend dat er een meetverschil van een week in zit.....pffff moet ik nou de hoop verliezen, of kan dit echt nog goed komen? Ik weet namelijk niet zo goed wat ik er van moet denken, en door mijn geschiedenis ben ik doodnerveus erdoor.

Liefs Daan

Deel Deze Pagina