Hoi, Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en onze baby ligt al vanaf de 20 weken echo in een stuit. Ik weet dat de baby tot 36 weken kan draaien maar ik wil eigenlijk graag weten wat de ervaringen zijn van andere... Is jullie kindje nog vanzelf gaan draaien of met hulp? Ben gewoon nieuwsgierig naar andersmans verhalen.
Deze dame lag altijd keurig met het hoofdje naar beneden tot 32 weken ongeveer. Toen in eens in een stuit. Nu ligt ze weer goed
Ik dacht dus dat onze oudste nooit zou draaien want een draaipoging wou ik niet ik zou voor een stuitbevalling gaan maar was niet nodig! Met 37 weken kreeg ik giga buikpijn en kindje lag op een gegeven moment in dwarsligging toen ik voelde kon ik haar zo met mijn handen mee drukken met dr koppie omlaag! En toen daalde ze meteen in een week later is ze geboren de 2e heb ik niets van gemerkt met 35 weken
die van mij is vorige week gedraaid in het ziekenhuis. Nu ligt mevrouw met dr hoofd naar beneden maar weigert pertinent te dalen. Ze heeft ook al geprobeerd om terug te draaien.
ik ben inmiddels 33 weken zwanger en hier ligt de baby nog mooi in stuit! Heeft zich naar hoofdligging gedraaid maar ook weer lekker in stuit gedraaid met 29 weken... Doet volgens mij wel eens een poging maar tot nu toe nog zonder succes...Ik wil geen draaipoging dus het zal zelf moeten draaien anders kies ik voor keizersnede
Mijn eerste draaide toen ik 38 weken was, de afspraak voor de ks stond al. Uiteindelijk lekker thuis bevallen Het deed wel zeer vond ik toen ze draaide, er was echt nog maar weinig ruimte!
Hier ook een stuitligger! Ik stond gepland voor een draaipoging op 36 weken, toen ik plotseling beviel op 35+2. Mevrouw lag dus nog steeds in stuit, heb een stuitbevalling geprobeerd maar kreeg helaas haar kontje niet naar buiten....ze lag ergens klem... Uiteindelijk toch een spoedkeizersnede geworden. Waarschijnlijk waren mijn weeën wel begonnen als ik het tot de draaipoging gered had! Mevrouw lag gewoon klem in mijn bekken, dus daar was geen beweging in te krijgen, hoogstens het breken van de vliezen! Hopelijk gaat je kleintje nog draaien, want je hoort het wel heel veel hoor! dat ze op het laatste moment nog draaien! xxx
Hier hetzelfde! Ze ligt al wel iets in m'n bekken maar echt niet vast en ze heeft de eerste dagen ook een paar keer zo schuin gelegen dat ik bang was dat ze terug zou 'tsjoepen'.
Hoi, mijn kleintje ligt ook al vanaf het begin in een stuit.. Hij vind het kennelijk wel lekker zo! Ik heb ervoor gekozen om geen draaipoging te doen vanwege een placenta op de voorwand en eerdere bloedingen (die niet verklaarbaar waren) in de zwangerschap. Ik heb afgelopen week de datum geprikt voor de keizersnede. Succes en er is nog genoeg tijd om te draaien voor je kleintje dus ik duim voor je!
moxa therapie heb ik gedaan maar niet geholpen zijn sticks die je aansteekt en dan langs een punt van je teen houd agh je moet even googlen wil je het begrijpen klinkt ook zo wazig hihihi www.stuitlig.nl
Hoi, ik heb dus niet voor een versie gekozen omdat ik er niet gerust op was maar laat je niet door mijn verhaal leiden en ga op je eigen gevoel en keuzes af. Hieronder een site waar je wat info kan vinden: VOOR (BIJNA) ZWANGEREN - KNOV - Koninklijke Nederlandse Organisatie van Verloskundigen Succes!