Wat goed! Heel veel succes en hoop dat het allemaal lekker vlot verloopt. We zullen vast snel foto's zien van je kindje!
Succes in ieder geval en hopelijk zet het door vanavond. Maar heb je gisteravond nog gewoon gebeld of vanochtend pas. Spannend hoor!
Waaah meid succes!!!!!! Ik ga die voetmassage ook gebruiken over een aantal weken Hoop voor je dat het snel doorzet en dat je jullie kleine ventje gauw in je armen hebt! Ben heel benieuwd naar zijn naam
Bij mij braken mijn vliezen na een potje vrijen! Kan je ook doen, als je er nog fut voor hebt tegen die tijd!
Ow, ow, ow wat spannend!!! Hopen dat het doorzet en dat je snel je kleine, gezonde ukkie in je armen hebt!!
Nou ben benieuwd of de weeen hebben door gezet. Hopelijk wel en is alles goed gegaan en ligt ze nu te genieten van hun wonder. Gr
Ik loop nog steeds rond! Weeën hebben niet doorgezet en ze zouden me eerst morgen in gaan leiden en nu willen ze woensdag! Pff.. en ik voel mezelf helemaal nie lekker dus zo maar eens bellen naar de verloskamers..
Balen! Mag je zo lang doorlopen dan met gebroken vliezen? Bij mij braken bij Sam ook spontaan mijn vliezen en als hij er na 24 uur niet was moest ik aan de weeenopwekkers. Is ook gebeurd. Anders zou het voor de baby minder goed zijn in de baarmoeder ivm met te weinig vruchtwater, te weinig voeding. Ben benieuwd, ik hoop dat je het voor elkaar krijgt dat ze je morgen helpen, vind het maar raar!
jeetje heb je je ingesteld op dinsdag en dan wordt het woensdag! mag je inderdaad wel zolang doorlopen met gebroken vliezen? ik zou inderdaad even bellen meid!
Inderdaad vreemd zeg, en wat zeiden ze dan over de kleur van de vruchtwater ? houden ze de baby wel goed in de gaten?
Raar hoor dat je zo lang door mag lopen met gebroken vliezen. Dacht dat kind er dan binnen 48 u moet zijn. Bij mij waren vliezen 05 u gebroken en als weeen niet door zouden zetten volgende ochtend inleiden.weeen zette niet door en Heb tegen 17u ofzo wee weeopwekkers gehad en paar x extra gekregen.22.59 s avonds geboren. Dus toch zelfde dag geboren, ik raakte uitgeput, had nml regelmatige weeen maar zette niet goed door. Dus raar dat ze jou zo lang ermee rond laten lopen. Idd maar effe bellen meid.suc6