Vruchwater???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaVanGilani, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha heb ik toch de goeie site gegeven;) zet hem op meid:)

2. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Wat goed! Heel veel succes en hoop dat het allemaal lekker vlot verloopt. We zullen vast snel foto's zien van je kindje!

3. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    ow, ow, ow, spannend hoor!!!

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Tnx meiden!! De weeen beginnen op te zetten dus ik wacht rustig af... ik houd jullie op de hoogte!

5. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Succes in ieder geval en hopelijk zet het door vanavond. Maar heb je gisteravond nog gewoon gebeld of vanochtend pas.

Spannend hoor!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Waaah meid succes!!!!!! Ik ga die voetmassage ook gebruiken over een aantal weken ;)

Hoop voor je dat het snel doorzet en dat je jullie kleine ventje gauw in je armen hebt! Ben heel benieuwd naar zijn naam :D

7. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Bij mij braken mijn vliezen na een potje vrijen! Kan je ook doen, als je er nog fut voor hebt tegen die tijd! :D

8. MiekeLammetje

MiekeLammetje Actief lid

17 nov 2011
    408
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zwolle
    Ow, ow, ow wat spannend!!! Hopen dat het doorzet en dat je snel je kleine, gezonde ukkie in je armen hebt!!

9. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Oh wat spannend!! Heel veel succes :) .

10. Dana

Dana Niet meer actief

spannend succes!! voetmassage dus, ik zal de link opslaan :D

11. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Nou ben benieuwd of de weeen hebben door gezet. Hopelijk wel en is alles goed gegaan en ligt ze nu te genieten van hun wonder.

Gr

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

spannend!! wie weet is je kleintje er nu wel :D

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik loop nog steeds rond! Weeën hebben niet doorgezet en ze zouden me eerst morgen in gaan leiden en nu willen ze woensdag! Pff.. en ik voel mezelf helemaal nie lekker dus zo maar eens bellen naar de verloskamers..

14. samloes

samloes Actief lid

5 jan 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Balen! Mag je zo lang doorlopen dan met gebroken vliezen? Bij mij braken bij Sam ook spontaan mijn vliezen en als hij er na 24 uur niet was moest ik aan de weeenopwekkers. Is ook gebeurd. Anders zou het voor de baby minder goed zijn in de baarmoeder ivm met te weinig vruchtwater, te weinig voeding.
    Ben benieuwd, ik hoop dat je het voor elkaar krijgt dat ze je morgen helpen, vind het maar raar!

15. Dana

Dana Niet meer actief

jeetje heb je je ingesteld op dinsdag en dan wordt het woensdag! mag je inderdaad wel zolang doorlopen met gebroken vliezen? ik zou inderdaad even bellen meid!

16. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Wat vreemd...ivm je vliezen?

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Inderdaad vreemd zeg, en wat zeiden ze dan over de kleur van de vruchtwater ? houden ze de baby wel goed in de gaten?

18. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Succes!

19. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    Raar hoor dat je zo lang door mag lopen met gebroken vliezen. Dacht dat kind er dan binnen 48 u moet zijn. Bij mij waren vliezen 05 u gebroken en als weeen niet door zouden zetten volgende ochtend inleiden.weeen zette niet door en Heb tegen 17u ofzo wee weeopwekkers gehad en paar x extra gekregen.22.59 s avonds geboren. Dus toch zelfde dag geboren, ik raakte uitgeput, had nml regelmatige weeen maar zette niet goed door. Dus raar dat ze jou zo lang ermee rond laten lopen. Idd maar effe bellen meid.suc6

20. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Dit klopt niet hoor, je kindje krijgt voeding via de navelstreng en niet via het vruchtwater.

Deel Deze Pagina