mirena spiraal en zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by bijna mama, Feb 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bijna mama

May 23, 2011
    35
    0
    0
    Twente
    Hee

Vraagje he.. Ik loop er al een paar dagen mee in mijn hoofd dat ik nog wel is zwanger zou kunnen zijn. 2 weken geleden een test gedaan en niet zwanger. Nu heb ik een spiraal (mirena) en ik heb weer het gevoel dat ik zwanger ben. Ik heb de spiraal nu 4 maand. hoe kan het toch dat ik me zwanger voel.
    Heb weer de kwaaltjes die ik ook bij mijn zoontje had. Moe misselijk buikkrampjes hoofdpijn en een erg opgeblazen gevoel. verschikkelijk al 4 weken lang pffuu ..
    Zou het kunnen dat je bij de spiraal toch nog zwanger kunt worden?
    en Waarom heb ik voel ik me zwanger?
    Denk dat ik toch nog maar weer een test ga ophalen.

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad?

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,576
    113
    die klachten kun je in het begin ook van je spiraaltje hebben.
    Ik voelde me ook om de haverklap zwanger en heb er een paar testen tegen aan gegooid.
    Na 2 1/2 jaar heb ik het niet meer , heb weer een gewone cyclus ( elke 28 dagen ongi, gelukkig wel minder) en dat stelt me wel gerust.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Heel herkenbaar. Ik heb ook een mirena en dacht ook echt dat ik zwanger was. Maar na wat navraag her en der (en een zp-topic ;)) bleek dat veel meiden met een mirena last hebben van zwangerschapskwaaltjes.

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,258
    6,155
    113
    Heel herkenbaar. Het eerste jaar heb ik ook nog wel testen versleten hoor, gelukkig allemaal negatief.
    Daarna kreeg ik een regelmatige cyclus, zoals ik gewend was zonder anticonceptie. En nu is het alweer 7 weken geleden dat ik 'ongesteld' was en ik voel gelijk weer vanalles. Het zit in mijn geval gewoon in mijn hoofd. :p

5. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

Jan 21, 2012
    1,514
    0
    0
    ik heb het ook.
    mijn mirena zit nu bijna een jaar en 7 maart gaat ie eruit.
    ben er absoluut niet tevreden over.
    inderdaad de hele tijd het gevoel zwanger te zijn.
    ik heb al jaren een bos met natuurlijke krullen en nu heb ik ineens steil haar!een libido die ver ver ver beneden het vriespunt ligt.
    daarnaast heb ik ook heel veel last van gewrichtsklachten die zijn begonnen toen ik de mirena kreeg. aangezien er nog geen verklaring voor mijn klachten heb gevonden heb ik echt het idee dat het van de mirena komt.
    dus voor mij eruit met dat ding!

Share This Page