Hoi dames vandaag 41+2 zwanger en de baby komt maar niet! Eergisteren met 1cm gestript. Gisteren een poging gedaan maar deze VK kon er niet bij. Ctg en echo allemaal in orde. Voldoende vruchtwater en placenta is okee. Nog geen pijntje of dingetje gevoeld. Geen slijmprop verloren etc. Iemand positieve verhalen dat de baby als nog spontaan is geboren? 😉 wil namelijk liever niet ingeleid worden....
Ik ben met 41+2 spontaan bevallen. Van te voren niet gestript en ook geen voorweeën oid gehad. De avond van te voren verloor ik wat slijmerig bloed (slijmprop denk ik) en 's nachts begonnen de weeën. Ik dacht ook dat de baby nooit meer zou komen, maar hij/zij komt echt!
Bij onze eerst zoon, 42 weken! Ik was ook zelf tegen inleiden! Ik wist dat ik de volgende ochtend ingeleid zou worden, wat ik dus absoluut niet wilde maaar ja moest. Die nacht spontane weeën gekregen. Ik was zelfs zo koppig dat ik niet eens mijn tas had ingepakt voor het ziekenhuis. Heel veel succes met je bevalling! Het kindje komt vanzelf!
bij de oudste ook met 41.2 spontaan begonnen, de dag dat ik de doorverwijzing voor extra controle in het ziekenhuis in de brievenbus kreeg
Bij de eerste met 41.5 spontaan bevallen. Geen paniek dus! Ik wilde liever ook niet ingeleid worden (en thuisbevallen), maar begon me mentaal al wel op voor te bereiden dat het wel eens anders zou kunnen lopen.
Jahoor, bij allebei spontaan bevallen. De eerste wel als gevolg van strippen bij 41+3 en met 41+4 geboren. Bij de tweede was strippen niet eens mogelijk. Amper een cm ontsluiting. Spontaan geboren met 41+3. Bij haar ook geen voorweeen gehad, dus ging al uit van inleiden. Min meiden kwamen allebei de dag voor ik voor het eerst naar de gyn zou moeten, alsof ze het aanvoelden en toch liever thuis kwamen! Succes, het kan echt nog!
Op een of andere manier kijk ik stiekem iedere dag even of er nog geen berichtje is dat je bevallen bent en dan ben je zo alweer 9 dagen over tijd. Hopelijk komt jullie kleintje nu toch echt snel
Met 41 + 3 is het bij mij spontaan begonnen (gebroken vliezen), dag erna was ze er. Ik zou met 41 + 5 ingeleid worden.
Heb morgen weer controle. Ctg en echo. Poging om te strippen. Ben dan 41+4 dus ik maak voor de zekerheid een afspraak voor as donderdag precies 42 weken.
Mijn tweede zoon is op een dinsdag met 41+2 spontaan geboren. De maandag daarvoor was ik op controle. Op mijn verzoek heeft de verloskundige toen gevoeld of er al wat ontsluiting of zo was. Niets. Ter plekke heeft ze een afspraak gemaakt voor in het ziekenhuis op woensdag, voor CTG en evt. inleiden. Ik wou graag thuisbevallen, dus dat was balen. Ik had ook al wekenlang elke nacht voorweeën, maar die hadden blijkbaar nog niets gedaan. Maar dinsdagmiddag kreeg ik ineens een enorme wee en 2,5 uur later was mijn baby er. Keurig thuis, zoals gepland.
Mijn eerste kwam spontaan met 41+3 wkn, mijn tweede bij 41+5 wkn. Elke dag is mogelijk ! Hoop dat je snel mag beginnen ...
Oooe ben echt benieuwd. Heb nog nooit harde buiken en voorweeën gehad. Na de eerste keer strippen had ik wel wat gevoel in m'n onderrug. Gisteren avond opeens buik buik. Dacht jeej! Pijn 😄 maar na een uur was dat weg. Doe verder nog alles van lopen en boodschappen tot schoonmaken... Misschien krijg ik alles in 1 keer 😉qua weeeen etc.