VSM Caulophyllum Thalictroides D6 als voorwerk

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zolief, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Hilse gefeliciteerd met je mannetje! Hopelijk mogen jullie snel samen naar huis.

2. KateBlack

KateBlack Lid

14 aug 2012
    53
    0
    0
    Wormerveer
    Van Harte Gefeliciteerd met je zoon!! Hopelijk mogen jullie snel naar huis toe.

3. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Gefeliciteerd Hilde met de geboorte van jullie kleine ventje!!
    Fijn dat t goed gaat met hem, hoe is t met jouw?

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Gefeliciteerd met Julian. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Geniet van je mannetje

5. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Bedoelde hilse ;)

6. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Gefeliciteerd hilse!!

7. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    gefeliciteerd Hilse ! Dat jullie maar snel naar huis mogen !

Hier ook met de pilletjes bezig, veel gerommel en veel afscheiding (lees héél veel) ook al flinke krampen gehad die kwamen en gingen net zo hard en een pijnlijke buik. Kan wel janken is al drie dagen zo en ga dit echt geen weken volhouden !

8. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    @Rara, komt dat echt door de pilletjes denk je? Het kan evengoed, hoor. Ik heb de pilletjes inmiddels al een week op, maar nog geen kind te bekennen... Inmiddels wel gerommel, maar dat mag ook wel met 41 weken. Heb echt geen extra weeën of afscheiding gehad door de pilletjes, maar ja, iedereen reageert natuurlijk anders op medicijnen.

9. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Marihi: Of het door de pilletjes komt weet ik niet, heb geen vergelijkingsmateriaal... Kan niet zeggen dat het na het innemen anders voelt ofzo...

10. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Volgens arts in t ziekenhuis zou t niet werken maar mocht t gerust slikken..t enige wat werkt zou seks zijn..

11. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    ik slik en vsm en framboosblad capsules max dosis v.a. 37 week dus 3 dagen al en zelf sex gehad gisteren haha maar merk echt echt niks ik heb niet eens harde buiken laat staan voorween of wat dan ook...

volgens vk zou framboosblad bevalling opwekken maar ik heb op de web onderzoek naar gelezen die was gedaan met twee groepen van vrouwen en dat wekt niks op: wel werd er aangetoond dat bloedverlies minder is en dan ontsluiting tussen 4 en 9 sneller gaat.

maar goed tot nu toe niks gemerkt en denk ook niet dat het werkt
    ik twijfel ook om met vsm te stoppen omdat in andere landen werd aangetoond dat caulophyllum veroorzaakt nep-weeen zonder dat er ontsluiting plaats vindt. - dus eigenlijk weens die je hoeft niet te hebben of normaal gesproken niet zal hebben - dat verandert dan niks in waneer baby geboren zal worden of versnelt de datum van de bevalling niet maar je heb meer last van dus.

12. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #212 piccolina, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
    het is allemaal heel verschillend wat staat geschreven over caulophyllum als ik lees site's van homeopathen - in andere landen is erg populair zoals rusland bijvoorbeeld of america daar kan je veen info vinden.
    staat ook dat het juist ook kan voorkomen bevallingen die eerder gaan beginnen, dus dit kan juist ervoor zorgen dat je volle 40-41 weken gaat lopen ipv van 38-39...

er is erg weinig onderzoek voor gedaan en daarom alles zo tegenstrijdig ook daarom zvsm promoot deze middel niet en zit nooit beschrijving erbij...

ik ga nog voorlopig mee omdat toch gekocht maar nijg toch te stoppen...

Ik kom zelf uit rusland en daar geven zij wel vaker die dragees maar altijd in C2 vorm en altijd 2-3 weken voor de datum en alleen maar als vrouw heeft erg veel last van voorweeen (nep ween...)
    Toevalling mijn vriendin is ook zwanger en heeft al weken als van pijnlijke voorween zonder ontsluiting - ze drinkt dus deze dragees en het helpt wel om het rustiger te houden...

13. MLkids

MLkids Niet meer actief

Framboos(blad) - Rubus idaeus: Tijdens het laatste zwangerschapstrimester werkt het kruid als een baarmoedertonicum (versterkt de baarmoeder), en versterkt het ook de bekkenbodemspieren. Het voorkomt premature contracties en bereid de baarmoeder op de bevalling voor. Framboosblad werkt ontspannend en rustgevend en vermindert beenkrampen,
    en bevat veel nuttige voedingsstoffen.
    Tijdens de bevalling zorgt het kruid voor meer efficiënte contracties met minder pijn, versnelt en vergemakkelijkt daardoor de bevalling en zorgt tevens voor een meer ontspannen bevalling.
    Door de versterkende invloed op de baarmoeder zal het kruid na de bevalling het bloedverlies kunnen verminderen. Het bevordert het herstel van baarmoeder en vagina na de geboorte en zorgt voor het herstel van een normale omvang van spanning in de baarmoeder.

Framboosblad wekt geen weeen op in ieder geval.

Vrouwenmantel daarentegen wekt wel weeen op en maakt ze krachtiger met minder pijn. Tevens wordt het door veel kraamverzorgsters aangeraden als de baarmoeder na de bevalling niet snel genoeg slinkt, omwille van de samentrekkende krachten.

14. MLkids

MLkids Niet meer actief

Premature Labour

Caulophyllum: The most frequently indicated remedy for premature labour. Useful for premature labour due to weakness of the cervix, in women who are weak and nervous.

Caulophyllum gaat dus premature weeen tegen.

volgens mij werkt dat dus ook niet ;)

15. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Geen idee verder, ik heb ook nog niets bijzonders.. Veel harde buiken soms voorweeen en 1cm ontsluiting maar bijzonder is dat niet bij een derde..

16. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ik slik sinds gister frambozenblad capsules en afgelopen nacht veel harde buikengehad. Nu even afwachten wat het verder doet..
    Meer mensen aan de capsules??

17. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Ik slik ze ook al een tijdje vind juist dat ik minder harde buiken heb..
    Ben vandaag 37 weken en t rommelt al wel een tijdje..

18. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Waarom beginnen er zoveel vrouwen voor de 37 weken al met die pillen? Het is dan toch nog helemaal niet goed als je beeb geboren wordt.. :(

19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Danssie: mag 4-6 weken voor de datum dan veroorzaakt het geen vroeg geboorte. als je eerder begint dan wel - zo is de samenstelling van die plant.

maar uit de voorzorg wordt het aangeraden vanaf week 37 nemen. zekere voor onzekeren omdat vk wil natuurlijk later geen problemen mee dat zei het eerder geeft aanbevolen.

20. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Daarom ben ik nu ook ermee begonnen. Ze zei gister in de tuinen van ja mag pas vanaf 34 weken. Zei ben morgen 37 weken..

Deel Deze Pagina