VSM Caulophyllum Thalictroides D6 als voorwerk

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zolief, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #281 piccolina, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
    Spring
    Klopt die info kan je allen via homeopathen krijgen want calluophyum is eigenlijk voor bedoeld is: bevordering van de ontsluiting 2e fase 4-8 cm. Volgens homeopathen heeft het ook geen zin die nemen eerder dan 1 week voor bevalling en bij bevalling 1 tabletje per halfuur

Het weekt ook bm mond

2. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Dan moet t dus mee naar t zkh :)

3. KateBlack

KateBlack Lid

14 aug 2012
    53
    0
    0
    Wormerveer
    Hallo Dames,

Ik ben dus eindelijk bevallen, 9 dagen overtijd.

Ik weet niet of het aan de pilletjes lag, maar het ging allemaal erg snel. Om 14 uur had ik nog maar 1 cm ontsluiting terwijl ik al vanaf 8 uur s'ochtends bezig was.
    Toen we om half 7 in het ziekenhuis kwamen, blijk ik opeens volledige ontsluiting te hebben. Om kwart voor 8 is mijn dochter geboren.

Ik heb de pilletjes geslikt van week 37 tot 1 dag voor haar geboorte, toen waren ze precies op. Dus niet meer tijdens de bevalling, maar dan was het waarschijnlijk nog sneller gegaan.

Edit: Ik dronk ook 1 pot frambozenthee per dag. Herstel gaat erg goed. Ondanks de nodige hechtingen gaat de genezing erg goed. Al niet meer veel bloedverlies en kon al de dag later op een harde stoel zitten.

4. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Hier maandag begonnen met de tabletjes van vsm.
    Neem er 3 keer per dag 2. Ben heel benieuwd wat het gaat doen ;)

5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Wat een fijn, positief verhaal Kate!
    Ik hoop ook echt dat ik er baat bij ga hebben, maar voorlopig blijft beeb nog even zitten geloof ik!

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Nu kan ik ervaring zeggen dat vsm en framboosblad echt onzin is of helpt bij enkele misschien.

Ik heb enorm zware bevalling gehad: bloedingen en geen voorderde ontsluiting, geen geweekt bmm maar juist dikke.
    Uiteindelijk ks gehad en ben zo blij mee nooi meer een natuurlijke bevalling!! Na 2 dagen ga ik naar huis al omdat ik alles al kan doen.

Vsm en framboos capsules keurig gebruikt sinds 37 week dus volle 4 weken zelfs tijdens weeen ook vsm.
    Helpt niks!! Ben blij dat voor mij het achter de rug is omdat bij mij ruggenprik niet werkte en ik weeenopwekkers kreed had ik 36 uur weeenstorm zonder anestesie die qua regelmaat bij eindween paste en maar 3cm ontsluiting

7. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Oh Piccolina, wat naar :(! Wat ontzettend rot dat het zo'n zware bevalling is geworden..
    Voor mij wel even een eye-opener, dat ik niks 'eenvoudigs' hoef te verwachten na mezelf ook braaf volgestopt te hebben met capsules de laatste 3/4 weken!
    Ik hoop dat je kindje het goed maakt, en dat je nu kunt genieten. Gefeliciteerd! :)

8. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18
    Nou, inmiddels 2 dagen over tijd en eergisteren en vandaag gestript.
    Bmm was wel verweekt. Mijn eerste kwam 11 dagen over tijd, dus ben benieuwd.

9. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Gelderland
    Spannend s82!

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik ben gistermorgen bevallen en mijn bevalling heeft van het breken van de vliezen tot aan dat ze geboren werd 7 uurtjes geduurd.
    En ik heb 1 hechtinkje die ze voor de ' mooi' heeft gezet.
    Of het nu aan de VSM pilletjes heeft gelegen weet ik natuurlijk niet, maar die heb ik wel gebruikt!:)
    Voor een 1e bevalling toch niet verkeerd, het ging zo snel dat toen de vk kwam ik al volledige ontsluiting had en thuis ben bevallen.
    Plan was het zh.

11. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18
    Dat is zeker vlot voor een eerste bevalling!! Gefeliciteerd meid!

12. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Gelderland
    Ik slik de tabletjes vanaf 36 weken. Vanaf 38 weken zouden ze bekijken of ik inleidbaar ben. Afgelopen maandag heeft de gyn gevoeld maar helaas potdicht van onder, anders hadden ze me vandaag ingeleid.
    Ik geloof dus niet meer zo in die homeopatische tabletjes ;)

13. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18
    Inmiddels bevallen van een gezonde zoon! Mijn eerste duurde 24 uur en deze bevalling binnen 4 uur! Ik weet natuurlijk niet of dit door de tabletjes komt, maar ik zou het gewoon proberen.

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Gefeliciteerd met de kleine man.

15. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier ook al aantal weken framboos en VSM... Gebeurt niets hoor ;)

16. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Zoals eerder geschreven ben ik ruim voor 37 wk begonnen met VSM èn framb.bladthee. Bij nr. 2 had ik een bevalling van 12 uur, vorderde alles gewoon goed, geen gekke dingen. Maar bij de laatste, half maart, deed ik er 18 uur over, met twee nachten weeën daarvóór... Vervolgens naar zh omdat ontsluiting niet vorderde, ìn het zh morfine (omdat ik er echt doorheen zat en niet meer kon ontspannen) en infuus om ontsluiting te bevorderen, met weeënstorm tot gevolg... Meneer bleef ook nog even steken met schoudertje en was omstrengeld, dus ook de geboorte zelf was geen pretje.

Kortom: ik had er erg op gehoopt (en klein beetje ook wel verwacht) dat de middeltjes wat zouden doen, maar helaas... Was ook nog eens flink over tijd (vlgs echt 1 week, maar vlgs eigen berekening bijna 2- en zoonlief had ook echt een huidje voor 2 wk overtijd), dus ook wat dat betreft geen wonderen gebeurt.

Heb lang getwijfeld of ik het hier neer zou zetten, om anderen die het gebruiken niet de moed te ontnemen, maar vind het wel eerlijker voor het beeld, t.o. de positieve verhalen, dat het geen wondermiddeltje is. Had ook nog niet zo veel zin om mijn verhaal te delen, omdat het voor mij nu wel een beetje traumatisch wordt, dat bevallen...

Deel Deze Pagina