VSM Caulophyllum Thalictroides D6 als voorwerk

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zolief, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Ik ben hier ook benieuwd naar zeg. Tis nog lang niet zo ver maar ik houd van goede planning ;)

Ik heb bij de vorige vanaf 39,3 framboosblad geslikt en ben met 41,1 in 1,5 uur bevallen... Geen idee of het daarmee te maken had hoor.

Ik denk dat menthol in je tandpasta wel mee zal vallen trouwens omdat je het niet doorslikt, mond extra goed spoelen misschien? Maar geen menthol/munt en koffie eten of drinken is een goede tip!

2. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik zal nu wel een hoop mensen over mij heen krijgen omdat ik ongeduldig ben en het echt zat ben. Maar ik wil mijn kereltje graag vasthouden!! En eindelijk kunnen genieten!

Wanneer gaan jullie hiermee beginnen? Mijn verstand zegt wacht tot de 37 weken en mijn gevoel zegt vanaf de 34/35 weken beginnen met 1tje per dag?!

3. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hihi,
    Mijn kleine is wat groter dan gemiddeld. Ik begin vandaag...

4. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Je kan het gewoon proberen en als het al teveel doet even een pauze inlassen.
    Dat had me moeder bij mij ook. Ze begin met 34 weken en kreeg gelijk weeen dus toen gelijk gestopt en met 38 weken weer begonnen.

5. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Ik heb de frambozenbladcapsules gebruikt bij de tweede en had een hele snelle bevalling. Mijn kleine meid is geboren in 2.45 uur en had alleen een paar schaafwondjes en heel weinig bloedverlies. Of dit komt door de capsules weet ik niet, maar ook dit keer ga ik het slikken. Heb destijds bij de gyn nagevraagd of het kwaad kon, maar die gaf aan dat het gaat om een homeopathisch middel en ik het dus gerust kon gebruiken. Ben nu 34 weken en weet niet of het verstandig is om het nu al te gebruiken. Vanaf wanneer zijn jullie begonnen?

6. Delta

Delta Niet meer actief

Ja was erg grappig.

Maare, er zit altijd wat in je mond, en het slijm in mond moet 'schoon' zijn. Ik vond het een fijn idee om menthol vrije tandpasta te gebruiken, van elmex, gebruikte sowieso elmex, dus ik pakte die gewoon, had 1 tube nodig, zat lekker fruitsmaakje aan, daarna ging ik weer over op de normale tandpasta hoor. :) staat er ook op, op die tandpasta, dat het speciaal is voor mensen die homeopathische middelen gebruiken, omdat anders de werking minder zou kunnen zijn van die middelen, zou jammer zijn toch?

7. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Heb ze hier binnen:D dus eerste pilletje is ingenomen
    Kijken of het wat doet. Anders last ik een pauze in;)

8. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0

Nou ben benieuwd!!
    Las overigens net weer een topic bij zwangerschap dat vsm zelf deze pilletjes niet aanraadt als er nog niks aan de gang is?!

9. Hilse

Hilse Niet meer actief

Geven ze daar ook een reden voor??
    Ik ben ook begonnen vandaag!

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ben benieuwd wie van ons het eerst iets gaat voelen en of we wat voelen. Wel leuk dat we beide vandaag zijn begonnen :p

11. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd. Na t lezen van de reacties net maar even snel de vsm pillen online besteld. Nu hopen dat ze snel binnen zijn.

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik heb het vage idee dat ik wat buikpijn voel. Niet echt pijn, maar soort van trekt door m'n buik heen af en toe.... :(
    Zou dat al van die pilletjes komen? Is nu de hele morgen al

13. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ik kan het me haast niet voorstellen, ik slik ze inmiddels al ruim drie weken... Maar ja, iedereen reageert anders op medicijnen. Officieel adviseren ze om met 37 wk te beginnen.

Maar als je het niet vertrouwt, gewoon aan de bel trekken! Buikpijn op het laatst is trouwens vrij normaal, als het binnen de perken blijft natuurlijk.

14. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja het is ook heel licht hoor meer vervelend gevoel. maar merk wel dat het anders dan anders is zeg maar
    We'll see!

15. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Waarom begin je nu dan al Hilse?
    Wordt geadviseerd vanaf 37 weken te beginnen.

16. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik merkte totaal niks van het slikken van de tabletjes. Toch had ik al 3 cm ontsluiting zonder weeen :D Maare, als jullie met caulophyllum beginnen moet jullie vk er wel van op de hoogte zijn hè! Ik heb het van te voren aangegeven dat ik het zou gaan gebruiken.
    Ook heeft mijn vk verteld dat als je al een keer bent bevallen, en deze bevalling ging snel (<5 uur) dat je het dan niet weer mocht gaan gebruiken. Kans dat je dan binnen 1 a 2 uur bevalt is groot en ze willen graag op tijd bij je kunnen zijn :)

17. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Hihi nou dan maak ik me geen zorgen mijn bevalling duurde 22 uur.
    En vanaf het begin gelijk goed voelbare weeen en vanaf 4cm al erg pijnlijk en toen moest ik nog 10 uur. Hier nog geen last. Alleen gister avond een beetje. Maar kan ook tussen me oren zitten.

18. Hilse

Hilse Niet meer actief

Omdat hij voor ligt qua groei. En wat zegt nou een week :)
    Het moet toch ook eerst inwerken?

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Die krampjes zijn denk ik gewoon wat anders geweest trouwens. Vandaag geen last meer gehad verder..

20. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Qua groei, niet qua ontwikkeling!
    Als hij nu geboren wordt kunnen ze vaak slecht hun temperatuur vasthouden en andere ongemakken. Een week zegt in een zwangerschap wél heel veel.
    Inwerken of niet, het wordt geadvisseerd vanaf 37wkn en niet eerder. Ik vind het niet verstandig om hiermee eigenwijs te zijn en je eigen plan erin te trekken, ze adviseren die 37wkn niet voor niks:)

Maar goed het is je eigen keuze natuurlijk...

Deel Deze Pagina