VSM Caulophyllum Thalictroides D6 als voorwerk

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zolief, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik denk dat het wel meevalt ;)
    Ik weet best dat groei en ontwikkeling twee dingen zijn. Maar je mag toch vanaf 37 weken in principe thuis bevallen?
    De meeste ervaringen lees je dat het minstens een week duurt qua inwerken. Plus de kleine is nog niet ingedaald hier.
    Rustig aan meiden ;)

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Zijn die tabletjes lekker die je onder je tong moet smelten of niet zo?
    En wat is verschil tussen tabletjes en drages?

4. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heb geen last meer van buikpijn. Denk dat het dus gewoon wat anders was.

@piccolina, die pilletjes die moeten smelten op je tong smaken best lekker vind ik. Niet echt een smaak. Maar zeker niet vies :)

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    En zit erg nog verschil tussen pilletjes en dragees?

En wie heeft frambozenbladthee of casules gedronken? Kan ik die met vsm combineren of beter niet en hoe smaakt zo'n ther eigenlijk vies of niet?

6. Hilse

Hilse Niet meer actief

Die capsules en druppels waren volgens de apotheek hier niet te bestellen.. Misschien via internet..
    De thee lijkt mij zelf niet lekker en ook is dat heel licht dus moet je in verhouding veel drinken..
    In combinatie kan het trouwens wel prima.
    De vsm dragees ken ik niet..

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #67 piccolina, 1 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
    Okey dankje dus vsm capsules en frambozenblad ther.
    Had ook gelezen dat er franbozenblad capsules zijn maar kan nergens online vinden??

Die vsm is ook staat nu online sat sinds 1 set 2012 kunnen ze niet melden waarvoor dat middel gebruikt wordt. Volgens mij heeft te maken dat vsm wil geen aansprakjelijkheid ivm vroeg geboorte.

Kan vsm via apotheek besteld worden?
    Frambozenbladthee kan in ekoplaza gekocht worden denk ik maar schijnt dat capsules beter werken maar nergens te koop..

8. Hilse

Hilse Niet meer actief

Nee balen he dat de frambozenblad capsules nergens te vinden zijn.. Die thee lijkt me sowieso niet lekker en het werkt minder.. Moet je zoveel nemen..

Die vsm kan je wel via internet doen. Volgens mij had ik drogist.nl ofzo waren ze volgende werkdag binnen :)

9. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    De thee is na 2 dagen wennen prima te drinken. Ik drink er 1 mok per dag van, is misschien niet zoveel, maar ben niet zo`n drinker, dus moet het er gewoon maar mee doen. icm caulophyllum is geen probleem.

10. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik ben nu niet zo'n held met smaken hihi dus weet niet of het wat voor mij is :p
    Waar smaakt het naar? Haha :p

11. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Hallo dames!

Ik heb - na alle positieve verhalen hier gelezen te hebben - de pilletjes besteld en vandaag binnen gekregen. Nu zie ik net het andere topic, waarin de pilletjes worden afgeraden bij een eerste kindje.

Zijn er nog meer dames die de pillen nemen tijdens de eerste zwangerschap? En hebben jullie vooraf overleg gehad met jullie verloskundige of zijn jullie het op eigen initiatief gaan gebruiken?

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@Queen, hier ook besteld na dit topic gelezen te hebben.
    Op eigen initiatief dus. Ook omdat het homeopathisch is anders niet natuurlijk.
    Persoonlijk denk ik dat het onzin is dat het afgeraden wordt bij een eerste kindje. Ze dekken zich gewoon in..

13. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Frambozenblad capsules kan je bij 'de tuinen' kopen.

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ah bedankt!!
    Capsules lijkt mij toch beter : die moet ik gewoon als vitaminen slikken toch? Niet oplossen of zo?
    Als thee toch zo vies is... Ik kan aleen een kruidenthee verdragen en het is rooiboos de andere vind ik echt kotsmisselijk zoals sterrenthee...

15. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Die vitamines moet je idd gewoon doorslikken en niet oplossen... ;)

16. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Hi

Ik slik nu een week framboosblad capsules van de tuinen en sinds vandaag ook de tabletjes van vsm.. Van de capsules kom ik echt maar aan de 4 per dag en met de tabletjes wil ik er rustig aan 6 per dag nemen, ik heb er vandaag 2x2 genomen..Ik neem aan dat t ook wel even duurt voordat t iets doet zoals dat meestal is bij homeopatische middeltjes..
    Ik hoop dat mn ontsluiting strax wat sneller gaat de weeen zelf komen en dat ik niet 6 weken vloei ;) hihi

17. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heb ze vanaf 36 weken gepakt. Ook de framboosblad capsules.

*Wilde graag gestript worden maar bmm bleef maar een vingertop ontsluiting, merendeels niet verweekt. Tot over de 40 weken, dus daarvoor hielp t niet. Uiteindelijk met 40+5 bevallen.(Bij mn dochter met 39+1 bevallen met al n week 2 cm onstl, daarbij geen tabletjes gepakt)
    *Ingescheurd
    *6 weken gevloeid na bevalling

Dus denk dat t gewoon bullshit is. Maar ach, baat het niet, schaadt het niet.

18. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Ik merk ook nog niets hoor vond t in iedergeval de moeite waard om t te proberen;)

19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Met homeopatie is lastig iets te bewijzen omdat bij ene persoon werkt het wel en andere niet: heeft met vele factoren te maken. Echt homeopaten als echt iets voorschrijven maken die dragees zelf voor bepaalde persoon.

Vgm weet ik niet maar mijn vk zei dat framboosblas bevorderd bevalling. Wel niet eerder dan 36e week gebruiken.

Deel Deze Pagina