Dacht net ff dat mn vliezen braken...zit op t randje van de bank te strijken...hihi maar gelukkig nog niets want t is nog te vroeg...
Ojee schrikken! Hihi Ik denk dat laatste dagen ook vaak, maar dan is het gewoon lekker veel afscheiding zegmaar
Zo de eerste pilletjes zijn genomen ben benieuwd wat het gaat doen. Hoop niet teveel voorweeen die niks doen
Ik hoop met je mee.. Hoe voelen voorweeen? Ik heb twee kids maar nog nooit zonder wee opwekkers een wee gehad..
Hoop het ook voor je! Voorweeën kunnen ook al voor wat ontsluiting zorgen, dus als je ze hebt dan maar duimen daarvoor Hier regelmatig harde buiken vandaag. Kleine ook rustig.. Nu misselijk en weer harde buiken... Voorweeën ehh ja beetje zoals erge menstruatiekramp? Zo heb ik het ervaren in ieder geval. Ging er wel van onder de douche staan dus wel duidelijk voelbaar.. Maar zakt dus ook weer af helaas (Had ik vorige week)
Heb mijn potje leeg maar nog geen beeb te bekennen... Nou ja, morgen uitgerekend, dus het kan nog. Als het deze week niet komt wordt ik ingeleid... Dus de tijd gaat dringen! Wel veel krampjes en voorweeën, harde buiken. Zo naar vk, dus ben benieuwd of ze gaat controleren op ontsluiting oid.
Alles weer prima. Niet getoucheerd oid. Do naar gyn, als ik dan nog niet bevallen ben. Anders vlgd week inleiden.
Ik heb het eens gevraagd aan de vk's hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/426553-denkt-u-over-deze-middelen.html#post14680270 Nu weet ik het niet meer
Haha snap ik! Maar alleen in de druppels zit alcohol idd. De tabletjes zijn gewoon veilig hoor! Die kan je gewoon gebruiken. En zoals ik meer heb gelezen heeft het bij velen toch wel het effect dat er duidelijk iets gebeurd qua ontsluiting! Het kan geen kwaad, dus proberen waard