VSM Caulophyllum Thalictroides D6 als voorwerk

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zolief, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Jij had het toch ook gevraagd aan je VK en die vond het toch juist een goed idee?!

2. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ja klopt inderdaad! Waarom niet zei ze! Homeopathisch kan vrijwel altijd :)

3. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Die tabletjes lijken mij ook veilig...zit geen alcohol in..

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    In dat geval kan proberen geen kwaad, hoop ik :)

Eigenwijs is ook wijs :D

5. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Ik was eerst heel enthousiast, maar denk nu toch niet te gaan beginnen met de tabletjes. Ik heb het afgelopen week namelijk ook aan mijn VK gevraagd en zij gaf aan dat ze het middel niet kende, maar adviseerde het niet te nemen. Je bent moeder natuur toch een handje aan het helpen en de baby moet eigenlijk uit zichzelf aangeven wanneer hij/zij er klaar voor is om geboren te worden.

Manlief zei later ook dat hij liever niet heeft dat ik de tabletjes neem en dat ik "gewoon" moet wachten. Stel dat er iets mis blijkt te zijn met de baby, dan zal ik me altijd afvragen of het komt doordat ik de baby heb "gepusht" door het innemen van de tabletjes. Nu weet ik tenminste zeker dat ik er alles aan gedaan heb om de baby zo gezond mogelijk op de wereld te zetten (geen alcohol, niet roken, geen rauw vlees, etc.).

Uiteraard moet iedereen zelf weten of ze dit middeltje neemt, maar ik wilde mijn twijfel toch even met jullie delen.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik denk dat dat wel mee valt. Ik ben ook voor de natuur haar gang laten gaan, maar ik denk dat dit soort middeltjes ook 0,0 doen als het al niet te gebeuren stond. Het zijn geen bevallingsopwekkers ofzo.

Ik ben net begonnen met frambozenbladcapsules en twijfel dit ook erbij te nemen. Als ons kindje over 2 weken nog niet geboren is wordt ik ingeleid, en ik zou zo graag willen dat het vanzelf doorzet. (rommelen doet het al heel lang...) Dan pak ik liever iets homeopatisch dan straks al die hormonenzooi. ;) Hopelijk doet het ook iets!

7. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Die tabletjes lijken mij veilig en de baby komt wanneer hij/zij er klaar voor is.
    Mij gaat t om de ontsluiting, de weeen, en t herstel na de bevalling.. Als t niet goed voelt dan moet j t niet nemen t is eigen keus.. Ik slik ze al een week en de kleine zit nog veilig binnen hoor :)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd. Zoals mijn arts tegen me zei, als de appels niet rijp zijn kun je schudden aan een appelboom wat je wil, maar dan valt er niets. ;) Denk dat als ze echt een bevalling op zouden wekken, ze echt niet zomaar verkrijgbaar waren.

9. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Ik heb bij me dochter acupunctuur gedaan.
    De volgende dag braken me vliezen. Het is net het zetje.
    Wou absoluut niet ingeleid worden. Was toen al over de 40 weken.
    Als we allemaal moeten wachten tot het kind er klaar voor is dan zijn er moeders die tot 44 weken moeten doorlopen. Dan liever op de homeopatische manier.

10. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Ik was eerst ook enthousiast! maar mijn vk kende het ook niet en ik doe het ook niet meer.. het komt vanzelf als de baby er klaar voor is. En ga ik wel overtijd lopen, dan kan ik altijd nog opnieuw beslissen..

11. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Ik slik ze nu langer als een week en ben nog niet bevallen..
    Ik geloof ook abdoluut niet dat die tabletjes daar voor zijn.. De framboosblad capsules slik ik een week langer en gelukkig zijn mijn extreem veel harde buiken afgenomen..tot een acceptabel aantal per dag!!!

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

@shivara, ik slik ze nu ook ruim een week idd.
    Het wekt de bevalling niet op, het kan wel helpen voor de ontsluiting.
    Hier nu wel regelmatig harde buiken en rugpijn..

13. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Die frambozenblad tabletten helpen die enigzinds als je al voorween hebt en alles potdicht zit? Heb nu sinds zaterdag al zn menstruatieachtige pijn in mn onderbuik en gister op de ctg in het ziekenhuis waren harde buiken te zien die om de 2/3 min kwamen. Nu is het zo dat ik er niet echt last van heb maar meer zn gevoel van he heb er weer 1.

En als die pilletjes helpen vanaf wanneer kun je zoiets nemen???

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Welke site hebben jullie die pillen besteld?

15. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Voor de pilletjes moet j ff google gebruiken..en dan beslist.nl..

16. shivara

shivara Lid

2 mrt 2013
    55
    0
    0
    7huizen
    Ik heb ze bij agora gezondheid ofzo besteld..

17. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Je kunt ze dus niet in de drogisterij vinden dus?

18. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    weet iemand het verschil tussen
    VSM Caulophyllum Thalictroides C200 80 granules
    Caulophyllum VSM Gezondheidswebwinkel

en VSM Caulophyllum Thalictroides D6 capsules
    ???

ik dacht dat het hetzelfde was maar D6 en C200 is toch andere benaming??

19. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik heb ze vis drogist.nl geloof ik..

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb nu 200 tabletjes VSM, daarmee begin ik vanaf week 36 3 maal daags 2 tabletten.

Ik heb nu ook 200 capsules framboosblad..wat is slimmer? Nu beginnen met 3 capsules per dag, tijdens maaltijd, of hetzelfde als de VSM, 3 maal daags 2 tabletten vanaf week 36?

Pfff ingewikkeld ;):p

Deel Deze Pagina