en hier heb ik een hele aanbieding van hetzelfde allen letters en cijfers zijn anders...???? Zoekresultaten voor snap niks van...
Wat staat er op de gebruiksaanwijzing van die framboosblad? Mijn idee is dat 32 week nog wel wat vroeg is maar ik weet t ook niet!
Staat op drie tot zes maal daags 1 capsule.. Gewoon tegelijk met de VSM 6 maal daags 1 capsule nemen?
Hier ook de frambozenblad capsules besteld. Als ze binnen zijn begin ik daar ook mee. Denk bij elke maaltijd 1. Lijkt me voldoende. Hoeveel nemen jullie er?
Ik wilde die vsm druppels hebben, maar zou een week duren voordat ze ze hadden. Dus ik heb nu de frambozenblad capsules gehaald. Vandaag al 3 op, en ik krijg er wel wat krampjes van. Ik ben benieuwd of het wat doet.
Nou ik ben er (nog) maar even mee gestopt. Vorige week donderdag was ik 37 weken en ben ik begonnen. Vrijdag meteen flinke voorweeen en misselijk en overgeven, dacht echt dat het ging beginnen maar zakte toch weer weg. Toen gisteren weer twee korreltjes onder de tong en weer meteen kramp en zeurend gevoel. En als ik ze niet gebruik is mijn buik gewoon rustig. Misschien is het toeval maar het is toch niet de bedoeling dat we al met voorweeen gaan lopen terwijl het lichaam niets doet als je ze niet neemt. Ik wil graag een soepelere ontsluiting als het eenmaal zo ver is, maar wil ook niet kunstmatig eerder beginnen.. iig nog niet met 37 weken. Dus ik stop er maar even mee...
Ik heb die tabletjes 3x per dag 2 en van de framboosblad capsules neem ik r 3 tot 5 per dag... in de druppels zit alcohol dus die wilde ik niet..
Vanaf 37 weken zijn ze gewoon klaar dus denk dat het dan weinig kwaad kan.maar ieder zijn ding natuurlijk
Ik ben met 34 begonnen met framboosblad..eerst 2 nu 4 per dag.. Met 35 begonnen met 2x2 tabletjes van vsm nu inmiddels 3x2.. Ik had gister wel weer last van harde buiken, mn onderrug incl een kloppend gevoel in mn onder rug..iemand bekend met kloppend gevoel in onderrug? En wat zeurderig gevoel in mn bekken.. Onze verwarming is gister kapot gegaan en uiteindelijk kwam er iemand om kwart voor 7 's avonds..t ligt aan de ventilator in de ketel maar die had hij helaas bij zn vorige adresje al gebruikt..dus eind vd ochtend vdaag zou hij langs komen...t is echt ijskoud hier..en er ligt een berg sneeuw buiten hihi.. Hoop dat ik vanmiddag weer ff in bad kan want warm water hebben we dus ook niet..
Jeej shivara niet lekker die kou. Hoop dat je vanmiddag kan opwarmen in bad. Wil ook een bad! Lijkt me heerlijk. Hier schijnt de zon volop dus het beetje sneeuw wat er ligt zal snel weg zijn gelukkig. Hier nog geen symthomen ofzo maar ben ook nog maar net begonnen. Vanaf volgende week mag ie echt komen! Vind het wel spannend worden
Dat snap ik, maar 8 april is echt een super datum Een bad is zeker heerlijk!! Normaal sta ik liever onder de douche nu ben ik super blij met het bad!! Hier schijnt de zon ook volop gelukkig dus hoop dat de sneeuw snel weg is..en dat de verwarming t snel weer gaat doen want ik kom echt niet van de bank anders en moet toch echt op zolder wat wasjes gaan doen eigenlijk..
@shivara, ohjee wat balen van die verwarming!! Hoop dat je gauw in een lekker warm bad kunt! Ik heb ook pijn in m'n onderrug.. Kloppend weet ik niet zo goed of ik dat herken.. Het is aanwezig als een menstruatiepijn ook in m'n buik. Constant aanwezig maar het wordt wel erger en zakt dan weer af.. Nu ook weer harde buiken net als gister..
Thnx ik hoop t ook.. strax konen de kids uit school en dan wil ik toch echt verwarming... Dat menstruatie achtige gevoel heb ik ook soms idd.. Dat kloppende gevoel lijkt op t gevoel als j een wond hebt ofzo die bonst..maar t doet nniet pijn gelukkig!! Ben volgens nod 36 wkn volgens echo morgen en volgens mn eifen gyn, volgens een andere gyn zaterdag hihi...altijd fijn zo..
Ondanks VSM én framboosbladthee nog geen vorderingen... VSM is op, thee bijna, twee dagen over tijd. Vanmorgen naar de gyn geweest, kon nog niet toucheren of strippen, want bbm lag nog te ver weg... Verwachtte ook niet dat ik eerdaags al zou bevallen, dus afgesproken bij geen ontwikkelingen volgende week inleiden. Helaas nog geen wonderen dus door de VSM/thee. Maar bij onze nr. 2 was ik met VSM maar drie dagen over tijd. Maar ik ben nu eerder begonnen, maar beval dus niet eerder... GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK... Maar begin het nu wel beetje te verliezen, vooral nu ik bijna niet meer lopen kan door m`n bekken (kleine is wel weer verder ingedaald).