VSM Caulophyllum thalyctroides D6, ervaring?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jetje7891, 1 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje7891

jetje7891 Actief lid

19 sep 2014
    151
    3
    18
    Google op VSM Caulophyllum ......... Via onlinedrogist ofzo kan je het dan zo bestellen.

2. Mannetje2012

Mannetje2012 Nieuw lid

13 jan 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze bij voedingssupplementen Nederland gekocht. Gebruik ze nu een week. Wie merkt er al iets?

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hier is de baarmoedermond verweekt maar verder nog geen teken van bevallen 😂

4. Liekek88

Liekek88 Lid

28 mrt 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de online drogist inderdaad.
    Ik merk er tot nu toe niets van...
    Maar hoop dat het na de bevalling zijn voordeel doet en dat ik wat sneller herstel 😊 succes allen als het zover is..

5. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Heb ze besteld :) welke dosering gebruik jij?

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    ik had d30 gekregen van de vk
    Ik weet niet of ze die los verkopen

7. jetje7891

jetje7891 Actief lid

19 sep 2014
    151
    3
    18
    Nou hier vanmorgen controle gehad, toch wat verder dan vorige week! baarmoedermond helemaal verweekt en half verstreken en klein beetje ontsluiting, ze kon net niet strippen anders had ze dat gedaan omdat ik veel last heb van weeën. Afwachten dus. Hoe is het met de rest?

8. Mannetje2012

Mannetje2012 Nieuw lid

13 jan 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk nog steeds niet veel. Verloskundige gaat volgende week inwendig onderzoek doen, ben dan 39 weken. Hoe ver ben jij nu? Waarom kun je niet gestript worden?

9. jetje7891

jetje7891 Actief lid

19 sep 2014
    151
    3
    18
    Ik ben nu 39,3. Ze kon er vanmorgen net niet goed bij om te strippen. Helaas dus..

10. Liekek88

Liekek88 Lid

28 mrt 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wel voorweeën maar niets wat er op lijkt dat het zo komt!! Ik hoop er wel op want ik heb maar weinig vruchtwater meer dus nu kan het me niet snel genoeg gebeuren!! Maar zoals iedereen.. Nog maar even geduld hebben 😊

11. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hoi Meiden snel berichtje ik ven gisteren avond bevallen om half 8

12. Liekek88

Liekek88 Lid

28 mrt 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes!! Gefeliciteerd... Geniet er lekker van!!
    Hoe is het gegaan?

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

14. jetje7891

jetje7891 Actief lid

19 sep 2014
    151
    3
    18
    Gefeliciteerd!! Alles goed?
    Hoe ging het? Idee dat de VSM geholpen heeft?

15. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Mijn bevallings verhaal

22-6-2015
    Om 04:00 snachts werd ik wakker met lichte onregelmatige rugweeen ben weer verder gaan slapen toen, smorgens werden ze iets duidelijker Maar nog wel heel onregelmatig ik zou eerst me zoontje niet na kdv brengen omdat fietsen enzo niet meer ging, maar hem toch maar gebracht
    Toen rond 11 uur namen de weeen toe maar nog niet echt om 12 uur time kwamen ze toch wel om de 5 min ongeveer.

Toen om half 1 vk gebeld die kwam 2 uur kijken
    Toen had ik nog niks geen cm en tuitje stoms nog van de baarmoeder vet balen
    Want ze zei je heb voorweeen je bent nog niet aan bevallen afspraak gemaakt dat ze 5 uur nog even zou bellen hoe het ging

Nou het werd alleen maar erger de pijn dus 5 uur gebeld toen is ze half 6 komen kijken
    Had ik 3 cm Yes ik was aan het bevallen
    Ik wou een ruggenprik tegen de pijn want de rugweeen kwamen zo snel ik kon ze niet goed opvangen.

Ze heeft het zkh gebeld en mochten komen 30 min met de auto wat een hel
    Half 7 waren we in zkh ik werd aangesloten op de monitor kindje werd gecontroleerd en ze keken hoeveel cm ik had om 18:45 6 cm ik raakte in paniek want ik kreeg geen ruggenprik meer dat kon niet meer ik kon nog wel prik in me been krijgen ( werkte bij me zoontje vorige keer niet)
    Dus ik zei dat in paniek dat ik wou tegen de pijn
    Toen gingen ze nog keer voelen 19;15 8 cm ontsluiting ik kon het niet meer houden ik moest persen En om 19:24 is Eline geboren.

Er was even paniek want ze kwam heel slap uit me omdat het zoo snel ging dus moest ze even mee maar gelukkig kwam ze na een paar minuten helemaal bij. ( ze kon de snelheid van de bevalling niet goed aan)
    Of terwel ik had om half 6 3 cm en 2 uur later was ze er en geen medicatie gehad want dat was allemaal telaat het zou niet meer werken

Ik vond het een hele heftige bevalling en moet het ook echt nog wel even verwerken

Maar ben nu zoo blij dat ze er is :)

16. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Wauw gefeliciteerd meid!

17. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Nog baby's geboren???

18. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Gefeliciteerd !! Klinkt niet dat het geholpen heeft...

Hier nog niks dus wel (weer) veel 'voorwerk' als er volgende week vrijdag nog niks is kijken of ze kunnen strippen. Bijna iedere nacht 'onderweg' zeer vermoeiend. Rond half 8 roept er dan klein meisje mam, ben wakker....... Gelukkig in de middag wel even tijd om bij te tanken :)

19. teddyy

teddyy Lid

16 dec 2014
    35
    0
    6
    Gefeliciteerdd troetjuh! Geniet van je kleine :)

20. jetje7891

jetje7891 Actief lid

19 sep 2014
    151
    3
    18
    Wij hebben gisteren een zoon gekregen! Vanaf woensdag al weeën maar bleef op 2/3 cm hangen. Dodag naar zkh ruggenprik en weeopwekkers en toen ging t wat sneller. Savonds om half elf had ik 10cm een mocht persen. Toen kwam de gynaecoloog er achter dat de kleine met voorhoofd eerst zou komen. Uiteindelijk werd t en keizersnede. Gezonde zoon en als het goed is mogen we morgen naar huis! Bij mij heeft de vsm ws niet gewerkt. Maar we gaan nu lekker genieten!

Deel Deze Pagina