Wie van de dames heeft dit de afgelopen tijd gebruikt? Of gebruikt het nu? En wat zijn jullie ervaringen? Ik slik ze nu iets langer dan 2 weken en merk dat ik vaak voor weeen heb en vorige week woensdag zelfs ook ween om de 5 minuten en dacht ik moet gaan lopen want dan gaat het allemaal wat sneller en toen eenmaal beneden stopte het allemaal. De zaterdag erop slijmprop verloren met wat bloed maar niet veel en nu dagelijks slijm verlies. Bij mijn eerste bevalling heb ik ze vanaf 38 weken geslikt en had ik nergens last van en zijn toen s'nachts mijn vliezen gebroken en 6 uur later was ik al bevallen. dus ze hebben geholpen en onze dochter is precies op de uitreken datum geboren. Groetjes
Ooh wat vervelend zeg.. Ben je wel snel bevallen toen je de pilletjes tijdens de weeën innam? Gefeliciteerd
Heb ze niet tijdens de weeen gehad. Alleen om de bevalling op te wekken. Het is niet te zeggen of je hierdoor sneller bevalt. Ik ben zonder binnen 6 uur bevallen. En als ik geen 2 uur had moeten persen dus nog veel sneller. Dus wil niet zeggen dat deze tabletten zorgen voir een snelle bevalling zonder kan ook
Hier hetzelfde ook bijna 2 uur moeten persen. Ben benieuwd als ik de pilletjes tijdens de weeën inneem hoe snel het dan gaat. Wanneer was jij begonnen? En bevallen? Groetjes