VSM D6 calluophyum & Framboosblad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door norwegian-sky, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Nou vanacht die teunisbloemolie eens uitproberen ben
    Benieuwd of het iets gaat doen😜

2. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
  3. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Ze zit er nog in😜
    Dus ga nog een paar daagjes door.
    Hopelijk helpt het voor verweking want word binnenkort ingeleid.

4. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Haha benieuwd of het werkt allemaal.

Ga ook rustig opbouwen met de capsules, raadde de mevrouw van de tuinen mij ook aan. Eerst nog maar even wachten nog..

5. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Dan ga ik voor je duimen! Heb je al een datum?

Ik heb 't vannacht ook geprobeerd. Voel nog niets. Vannacht 2e rond ;)

6. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Dat neem ik terug. Vandaag 6 x (oefen)wee gehad van 30-45 seconden. Kramp startte in bovenbuik en trok door hele baarmoeder. Buik keihard. Gelukkig tussendoor wel weer rustig en ontspannen.... Zou dit 't beginnetje zijn?

7. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi, ik ben met 39 weken begonnen met framboosblad thee te drinken, ik was de zwangerschap zooooo mega zat, ik dacht baat het niet schaat het niet...., ben met 39.2 bevallen, dus misschien is het gekomen door de thee??

8. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Je weet het niet taartje, maar op zich wekt het geen bevalling op, maar kan er wel voor zorgen dat de verweking van de bmm sneller gaat en het schijnt vooral na de tijd te helpen met het herstellen..

Ben wel benieuwd naar jullie verhalen, hopelijk positief.. Haha. Dus blijf lekker mee lezen.

9. Pepper123

Pepper123 Lid

10 sep 2014
    38
    0
    6
    Ik heb de capsules van 400mg, dosering wat er op staat is 3-6 capsules per dag. Slik er nu 3.
    Hoe is het na de teunisbloem gegaan?

10. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Van framboosbladcapsules heb ik ook die van 400mg, wil in eerste instantie opbouwen naar 3 x daags. Moet donderdag naar VK en hoop dat ze dan aan bmm wil voelen, eventueel ga ik dan nog opbouwen.

Sinds gebruik teunisbloemolie capsules (2 x daags 500mg oraal + 1 x daags 500mg vaginaal) heb ik serieuze voorweeën. Had tot nu toe 0 harde buiken oid gehad, alleen af en toe héél licht menstruatiekrampje. Nu af en toe dus een echte wee (of, iig, wat ik me bij een wee voorstel).

11. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Ik ben gisteren begonnen met de VSM pillen.
    In de middag 1 tablet genomen en gelijk serieuze krampen!

Weet van andere homeopathische middeltjes dat ik er ook sterk op kan reageren, dus houd ik het nu nog bij 1 tablet per dag.

Van een vriendin kreeg ik de " Third Trimester Tea" van AngelBabyMama en daar zit ook framboosblad in.
    Dus daar ben ik ook mee begonnen.

Ben benieuwd of ik nu een keer vanuit mezelf zal starten met een bevalling door deze voorbereiding.

12. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Spannend meiden!! Hier nog rustig!
    Ben benieuwd of ik al ontsluiting heb zql het binnenkort weten.

13. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    De framboosblad capsules heb ik gisteren gewoon bij de Tuinen kunnen kopen, €15,99.
    Online is het er niet mee, maar in de winkel dus wel.

14. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Nou, ik weet niet of het door pillen komt, maar hier rommelt het! Ik ben misselijk, menstruatiekrampen, scherpe steken in mijn vagina, en af en toe harde buik/oefenwee....
    Ben benieuwd wanneer we voor het "echie" gaan!

15. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Spannend!! Ik was woensdag licht verweekt.
    Nu neem ik de max aantal pilletjes per dag dus ben benieuwd of ik maandag al wat opgeschoten ben.

16. Pepper123

Pepper123 Lid

10 sep 2014
    38
    0
    6
    Ik ben al een week aan het tobben met alle klachten van zwangerschapsvergiftiging, maar prima bloeddruk, urine en bloed.
    Loop nu ook niet meer bij vk maar bij gyn. Vandaag onderzocht en hij kon er met 1 vinger in en voelde het hoofdje. Nog niet goed inleidbaar.
    Wanneer klachten blijven aanhouden word ik met 39 weken ingeleid.

17. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Sterkte! Weet precies hoe je je voeld heb dit bij me zoontje ook vanaf 22 weken gehad en nu weer. Vandaar dat ik toen en nu ook weer word ingeleid. Hier was me bloeddruk wel hoog. En nu redelijk onder controle met medicatie. Maar die synthomen zijn heel erg naar!

18. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Heel spannend. Maar, verwacht nog geen bevalling komende dagen hoor :D Moet woensdag weer naar VK, misschien vraag ik wel of ze wil toucheren om te kijken of er al wat progressie in zit. Of dat ik dit allemaal voel zonder dat het iets doet.... Kan ook natuurlijk!

Ik zit ook op maximale dosering. Maar ben soms beetje slordig met innemen, vergeet nog wel eens een keertje. Of, het is dichter op eten dan de aanbevolen 30 minuten (advies van VSM: minimaal 30 minuten voor voeding ivm "schoon" slijmvlies).

Hoe gaat het innemen bij jullie?

19. ilka

ilka Lid

2 feb 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag ook de framboosbladcapsules gehaald bij de Tuinen! Hopelijk gaat het wat helpen om de weeën echt door te laten zetten! Ik heb bij 28 en bij 31 weken een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen aan de weeenremmers en omdat we er rekening mee hebben gehouden dat onze kleine al met 28 geboren zou kunnen worden duurt het wachten voor mijn gevoel zo ontzettend lang!! De gynaecoloog vind het ook een wonder dat ze nog steeds in m'n buik zit (waar wij natuurlijk ook heel dankbaar voor zijn) maar mijn buik is nooit meer rustig geweest dus van mij mag de kleine binnenkort wel komen :)

20. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ben hier sinds 34.0 begonnen met de framboosbladcapsules. Sindsdien voel ik regelmatig krampjes onderin en ook harde buiken, mja.. Of het met elkaar te maken heeft? Ben nu op vakantie, als ik terug ben wil ik vsm ook bestellen en de framboosblad opvoeren (nu 1 id ochtend en 1 id avond).
    Ben echt benieuwd..

Deel Deze Pagina