Nu anderhalve week ofzo elke dag een kopje framboosbladthee en merkte echt na paar dagen al dat ik ineens afscheiding kreeg (heb ik verder hele zwangerschap nog niet gehad). Ben er blijkbaar wel gvoelig voor.. Ben van plan om rond de 36-37 weken meerdere kopjes per dag te gaan drinken. Dolce1983, banner zegt 5 dagen overtijd, is de kleine er inmiddels?
Ik ben vorige week naar de tuinen geweest om te kijken voor frambozenblad thee en capsules. Maar de medewerker zei bij de capsules 'die mag je niet als je zwanger bent' ?! Dus maar niet gekocht! Maar welk merk thee/capsules hebben jullie?
Ik heb de thee van de Tuinen. Ze hadden twee soorten en heb die van Heath and Heather gedaan. Wil als deze op is de andere ook maar proberen, vind m niet zo lekker (zurig door de hibiscus die erdoor zit)
Hmmm ik ga eens kijken welke ik dan heb gezien! Via online drogist kun je ook van DR v/d Hoog thee bestellen...denk dat ik die ga proberen. Bestel ik gelijk die VSM pillen. Wanneer ben jij begonnen met de thee??
Hallo allemaal, Ik ben tegen alle verwachtingen in, geheel spontaan vanuit mijzelf bevallen, op de uitgerekende datum! Mijn bevalling ging heel goed en snel, binnen twee uur na het breken van de vliezen (spontaan) is Samuel geboren. Ik heb bij de andere bevallingen altijd heel veel pijnlijke weeen gehad en het duurde vrij lang. Nu begon de bevalling uit zichzelf. Voorweeen die langzaam sterker werden en pas bij het breken van de vliezen kwamen de weeen korter en heftiger na elkaar. Deze bevalling ging echt zo makkelijk, ben er van overtuigd dat de framboosblad het heeft voorgeweekt en de VSM heeft de weeen versterkt. Ben tijdens de bevalling de VSM twee per half uur gaan innemen tot de vliezen braken, bij mij met 6cm. Succes dames!