Fynn vindt op dit moment weinig speelgoed leuk. Hij wil alleen maar tijgeren en klauteren en het huis onveilig maken. Heeft iemand een speelgoedtip waar hij wat langer zoet mee kan zijn?
Haha dat probleem heeft Iman ook. Ze wil alleen maar spelen met dingen die GEEN speelgoed zijn... Hier geen gouden tip helaas!
als ik naar foto's kijk dat mijn eerste rond die leeftijd was zie ik veel ballen waar die achteraan ging, stapelen bleef een hit, muziekspeelgoed en hij heeft een speelgoedkast van de ikea en hij vond het helemaal geweldig om die laatjes eruit te halen speelgoed eruit over de laatjes heen klauteren
Ik heb toen Quinn 10 maanden was de walker van Vtech gekocht. Hij is er nog steeds helemaal dol op. Duplo is ook al tijden iets waar hij graag mee speelt. En van die bakjes van verschillend formaat waar ze mee kunnen bouwen of in elkaar kunnen stoppen.
V-tech heeft zo'n bal die uit zichzelf rolt en geluid maakt met lichtjes. Daar kunnen ze achteraan kruipen en het is nog leerzaam ook. Kost rond de 17 euro en we hebben er hier veel plezier van gehad. Ook gewone ballen doen het goed!
hier een pot van fisherprice. Die vindt Liene geweldig. Ze laat alles uit en weer in (wel langs de bovenkant eh, de vormen kent ze nog niet). Moet er wel bijzeggen, dat ik het liedje zelf 's nachts nog hoor. Hier een link: http://www.lobbes.biz/products/detail/1020266
haha, hier ook, doppen van de zuigfles en speen, cd-hoesjes, dvd-hoesjes, afstandbediening, echt teveel om op te noemen!
Ja, en hier is het knopje van de dvd brander van de pc toch ook o zo interessant. en idd de afstandsbedieningen en laatjes en deurtjes.....
Het leukste vindt Inge tijdschriften om te scheuren, te 'lezen' en op te eten. En verder, snoertjes, de dvdspeler, schoenen etc. Maar aangezien ik dat niet zo leuk vind, probeer ik haar andere dingen te geven. Die stapelblokken zijn een hit, de ringenpiramide, zo`n grote plastic bus van fisherprice met poppetjes, zo`n ouderwetse fisherprice activitycentre voor in de box, een ander activitycentre met geluiden, balletjes etc en waar ze straks ook achter kan lopen, een ouderwetse piep koe, zo`n hond met een touwtje Ehm ballen, knuffels, boekjes (plasticen/stoffen om zelf te 'lezen' en gewone om samen te lezen), van alles waar ze geluid mee kan maken, laatjes om spullen uit te halen etc. (dit is niet allemaal bij mij thuis, deel is ook bij mijn schoonouders) Inge lijkt een voorkeur te hebben voor het oude speelgoed van mijn man en mij
ja ons ventje is nu ook ruim 10 maanden, en hij is in ieder geval knuffel en rammelaar af. Wat hij nu erg leuk vind zijn ballen, blokjes die hij ergens in kan doen... ( tip:vormen bal/auto) Dingen uit elkaar trekken of scheuren, ik geef hem ook soms dingen die gen speelgoed zijn zoals knijpers, onderzetters. Kan hij uren mee zoet zijn! Verder hebben wij net alvast voor zijn verjaardag een houten activity-wandel/duw wagen voor hem gekocht, met allerlei interessante grijpgrage speeltjes erop. Vind hij geweldig. Verder blokjes stapelen (duplo, hout) of dingen ergens instoppen en er weer uit halen. Ook is hij erg gecharmeerd van muziek dingen.... en speelgoed waar knopjes op zitten. Las hrvoor al over speelgoed van V-tech...hebben wij ook. Wij hebben de "1-2-3-4 tellen tol" erg leuk. Sowieso heeft V-tech leuke en leerzame speel attributen voor die leftijd. Niet altijd even goedkoop, maar geloof dat b.v bart Smit nu vele aanbiedingen heeft! Succes!
oh ja en idd alles wat niet mag....afstandbediening (hebben nu een speelgoed versie gekocht) dvd knopjes, dvd hoesjes, cd hoesjes, boeken van de bieb van mam, tijdschriften......het is heel vaak NEE, MAG NIET hier in huis....haha