vsm mama puur tabletten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bitchje, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bitchje

bitchje Actief lid

6 aug 2007
    109
    0
    0
    assistent manager
    gouda
    hoi hoi zijn er meiden die hun ervaringen willen delen over de vsm mama puur tabletten?
    ik ben benieuwd of dat ze werken en of er ook negatieve dingen over zijn gevonden.

kus brigitte

2. dafjes

dafjes Lid

21 dec 2009
    7
    0
    0
    Hoihoi,

ik gebruik nu al een paar maandjes de tabletten (sinds ik ben gestopt met de pil), heb er totaal geen bijwerkingen van, vind de tabletten alleen wat groot..Dus als je moeite hebt met grote pillen slikken (gaat mij vrij goed af) dan zijn ze niet ideaal..

Groetjes!

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik lees even mee. Ik slik ze sinds een week. De vorige rondes slikte ik alleen folium zuur, maar dit leek mij (en de mevrouw bij de apotheek) ook wel een goed plan. Krijg je alles tegelijk. Ze zijn inderdaad wel wat aan de grote kant, maar daar heb ik gelukkig geen problemen mee.

4. bitchje

bitchje Actief lid

6 aug 2007
    109
    0
    0
    assistent manager
    gouda
    ach de grootte maakt me niet zoveel uit,maar k dacht dat het zou helpen je cyclus regelmatig te maken,maar ik ben nu prompt 1.5 week te vroeg ongesteld.
    dus vroeg me af of dat daar door kon komen

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    is gewoon een multi vitamine die speciaal voor zwangeren/zwanger worden is. Dus je zal er niet sneller zwanger door worden of een betere cyclus door krijgen. Maar natuurlijk wel een goede voorbereiding op de zwangerschap!

6. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik slik ze ook, de pillen zijn idd vrij groot, maar goed weg te krijgen.
    Ik heb geen bijverschijnselen.

7. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hoi!
    Ik heb ze ook, heb al een potje leeg, hiervoor gewoon foliumzuur geslikt.
    Ik ben dus nu met de tweede pot bezig. Zoals je aan mijn banner kunt zien heeft het mijn cyclus nog niet echt regelmatiger gemaakt.
    Ik heb geen bijwerkingen zover ik weet. Ik heb wel veel buikpijn maar geloof niet dat het daar aan ligt.
    Ik blijf ze gewoon doorslikken, heb ook niet echt een probleem met de grote en zie het idd als een goede voorbereiding.
    Ik hoop dat ze snel ook toegevoegde waarde hebben voor een zwangerschap.

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Deze pillen gaan er niet voor zorgen dat je sneller zwanger raakt hoor! Ook hebben ze geen invloed op je cyclus voor zover ik weet. Het zijn alleen maar vitaminen enzo.... Ik heb wel begrepen dat Etos zwanger worden (of zoiets) dat wellicht wel zou hebben.... (invloed op je cylcus dan) Dus misschien dat je dat dan kan proberen......

9. bitchje

bitchje Actief lid

6 aug 2007
    109
    0
    0
    assistent manager
    gouda
    dank jullie voor de reacties,k blijf ze gewoon slikken,dan zal mn lijf wel ontregeld zijn door stress.
    de tijd zal het leren.

Deel Deze Pagina