hoi hoi mijn dochter is nu bijna 3 en we willen voor een 2e gaan maar wat vinden jullie eigenlijk een mooie leeftijd voor een brusje?
ja er is volgens mij geen ideale leeftijd. elk kind is namelijk anders. kijk als je je handen al vol hebt aan de eerste zou ik wat langer wachten dan als je een makkelijk kind hebt..
Onze oudste wordt volgende week 3, de jongste is bijna 5 maanden en nu zwanger van de 3e..........(Ikzelf 38) Tja het kan zwaarder worden, maar ik kijk nu al enorm uit naar de tijd als de 3e er is, gezellie!
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar denk dat ik niet al te lang zou willen wachten met een tweede. Zeker omdat je nooit weet hoe lang het duurt voor je zwanger bent (of het uberhaupt lukt)...Ik denk dat als ons eerste kindje bijna een jaar is en alles weer wat gesetteld is dan ik dan wel weer voor een tweede zou willen gaan.
Wij wilden wel lang wachten met een tweede als onze dochter ongeveer 4 zou zijn. Maar moeder natuur had het anders in gedachten me dochter was 5 maandjes toen ik zwanger raakte van onze tweede die nu onderweg is waarvan ik in juni ben uitgerekend. Maar we zijn er zo blij mee zou niet anders meer willen en ik ga de uitdaging aan twee van die kleintjes achter elkaar.