Ik weet niet if het schaambot heet maar ik bedoel dat bot boven je vagina zeg maar. dat voelt bij mij aan alsof er een dikke blauwe plek zit en is ook wat dikker. een beurs gevoel zeg maar. als ik op sta of er tegenaan kom voel ik het meer. is dit normaal?
Weet niet of het normaal is, maar je botten worden weker, wellicht zijn hier mensen die hetzelfde ervaren... maar lijkt mij niet verontrustend...
Ik heb dat ook, alleen begon het bij mij later. Ik denk door het indalen van de baby in mijn geval. Dat lijkt me bij jou wat vroeg, maar alles wordt weker en maakt ruimte voor je kleintje, dus volgens mij geen gek iets.
ff naar de fysio heeft met je bekken te maken! Heb ik ook erg last van......... heel vervelend, maar de fysio kan je tips geven qua houding, zitten, staan gaan etc. om dit te verlichten!
Ik heb het ook sinds een paar weken. Heeft idd te maken met het feit dat je bekken weker worden. Niks ernstigs, kan alleen vervelend zijn. Als het erger wordt idd even naar de fysio voor oefeningen
Ik heb dit ook en ik moest er van de gynaecoloog opletten of dit erger werd tijdens het werken (staand beroep) en dat werd het idd dus toen adviseeerde ze me om te stoppen. Ik denk dat ik er te lang mee door gewerkt heb, want nu is het constant ook als ik niks doe. Misschien dat dit bij mij erger is dan bij andere zwangeren, dat durf ik niet te zeggen. Als ik de reacties van de andere dames lees, kan het geen kwaad.
Bedankt voor de antwoorden. het is bii mij sinds een week ofzo constant en als ik opsta ofzo erger. eerder alleen af en toe of als ik erop drukte ofzo.