VSM pulsatilla 30K bevalling opwekken 38 wkn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rowz, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Sorry voor mijn vragen hoor...

Maar mocht het niet helpen...zou je dan niet eerst een ruggeprik kunnen krijgen alvorens in te leiden?
    Of dat op zn minst te proberen...lukt het niet kun je altijd nog overgaan op een keizersnede. Want als het je aandoening mogelijk kan verbeteren lijkt het me een kansje waard !

Hoop in iedergeval dat het je op de natuurlijke manier gaat lukken, zou toch mooi zijn. Knap dat je het ook op de natuurlijke manier wil proberen.

2. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Is het niet met alle 'hulpmiddelen' (seks, drankjes, ananas, kolven, enzovoort) dat als je kindje er nog niet klaar voor is, het weinig zal doen?

Kolven net zo. Maar ik geef nog borstvoeding aan onze zoon én ben zwanger. Dan zou dit al heel lang weeën opwekkend kunnen zijn? Nog niks gaande hier hoor. Pas als er al iets gaande is en dán.... dan zou het wat op gang kunnen brengen.

Maar goed, wie weet.
    Succes en sterkte. Hopelijk ga je een mooie en goede bevalling tegemoet.

3. Rowz

Rowz Actief lid

14 dec 2013
    122
    0
    0
    Maar heeft er niemand ervaring met deze tabletten?

4. Rowz

Rowz Actief lid

14 dec 2013
    122
    0
    0
    In de huis tuin en keukenmiddeltjes heb ik ook niet zoveel vertrouwen om het zo maar even te zeggen. Dit middel is puur om de baarmoedeemond te verzwakken (dus niet persee om een bevalling op te wekken, dat zou daarna dan kunnen gaan starten). Maar dat is natuurlijk bij iedereen verschillend

5. Rowz

Rowz Actief lid

14 dec 2013
    122
    0
    0
    Mocht ik over tijd gaan komt er eerst nog een gesprek met de gyn om alles te bespreken. Hun eerste reactie was een KS de afgelopen maanden maar mocht ik het zelf willen dan kon ik inleiden ook proberen (met de extra pijn). Ik durf niet te zeggen of daar een ruggeprik aan vooraf kan gaan? Als dat zo is dan is dat ook zeker de moeite waard om eerst te proberen. Moet er volgende week weer naar toe dus ga het dan is even voorleggen!

6. Rowz

Rowz Actief lid

14 dec 2013
    122
    0
    0
    Nog steeds niemand die ervaring hier mee heeft?

Deel Deze Pagina