Hallo meiden, ik heb gelezen dat vsm puur mama een goede ondersteuning is tijdens de zwangerschap. Deze tabletten neem ik nu al en tijd in. Nu heb ik ook gelezen dat omega (visolie) ook erg belangrijk is tijdens de zwangerschap. Maar dat zit weer niet in vsm. Ik heb nu ook el mare (speciaal rondom de zwangerschap) gekocht. Kan ik dit gecombineerd slikken, of krijg ik dan teveel binnen (wat mij opzich logisch lijkt). Of moet ik alleen omega3 vetzuren halen, niet speciaal voor de zwangerschap, zodat ik vsm kan blijven nemen? Of dag om dag? Ik hoor het graag!
ik zou het niet weten...ik zal een dezer dagen eens een lijst uitprinten met wat ik allemaal niet mag. dat is best veel...je moet er wat voor over hebben
uhm maandag bij de VK geweest en die vertelde het... Haring, makreel, forel, sardientjes, zeewolf, zeeduivel en zalm zijn vette vissen
Ik geloof wel dat wij makreel mogen hebben, was laatst bij de visboer die had een lijst van wat we wel en niet mogen hebben, makreel stond bij de dingen die wel mogen en haring is ook erg lekker hoor Ik probeer ook minstens 2x per week vis te eten...
dat zeg ik toch Haring, makreel, forel, sardientjes, zeewolf, zeeduivel en zalm zijn visjes die erg goed voor "ons zwangere vrouwen" zijn
haha, ik vind het niet erg. mijn vriend wel. vooral als ik haring heb gegeten kan er geen kusje meer af
Etos heeft een vitamine preparaat voor als je zwanger bent incl. visolie. Die gebruik ik zelf ook, erg tevreden over.
@sung ieuw nee vind je het gek, mijn ventje is ook helemaal haringgeil nou echt geen kusje voor hem meer die dag hahaha
Oh ik zou willen dat ik haring lekker vond, maar ik krijg het echt niet weg! Geef mij maar kibbelingen en lekker bekjes, maar die vallen dan weer niet onder de vette vis...moet toch maar eens wat anders proberen lees ik hier.