Oh ik was hier al zo bang voor...kom net van de fysio en die concludeert toch dat ik problemen met mijn bekken heb. Nu allemaal oefeningen meegekregen om het een beetje te trainen en op te vangen. Hopelijk krijg ik het goed onder knie en heeft het baat. Baal er wel enorm van, was hier voor mijn zwangerschap al bang voor aangezien ik snel reageer met mijn gewrichten. Naja niets aan te doen en streng zijn voor mezelf door oefeningen te doen en op te letten met de dagelijkse gang van zaken. Sorry maar moest het even kwijt. Dacht net er niet zo van onder de indruk te zijn, maar nu ik terug ben op mijn werk en alleen zit op mijn kantoor heb ik het er toch wel even moeilijk mee....(zijn de hormonen waarschijnlijk ) Liefs Sabine
Snap ik helemaal Bientje, ik heb bij 19 weken ook gehoord dat ik zware bekkeninstabiliteit heb en dat ik het waarschijnlijk al heb vanaf het begin...inderdaad net als jij reageerde ik voor de zwangerschap met mijn gewrichten en spieren al extreem, dus ik voelde hem ook al (letterlijk) aankomen. Je gaat een weg er in vinden hoor, en je moet inderdaad goed aan jezelf denken, maar ik heb het er elke dag nog moeilijk mee als ik weer mezelf tegenkom! Ik ben halve dagen gaan werken en slaap 's middags, zodag ik nog wat aan de avond heb en heb voor de rest veel hulp van familie en vrienden. Rust nu goed en denk aan jezelf, dan ben je straks na de bevalling eerder weer op de been...tenminste, dat houdt ik maar voor ogen! Succes, we hebben het voor een goed doel