1e x tarwekiemolie, 4 dgn overtijd ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bo87, 14 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hallo meiden.

ik heb 25 november een positieve ovu test gehad. Ik ben 26 november gestart met tarwekiemolie. Buikpijn (ovulatie pijn) heeft tot minimaal een week later aangehouden. Ik heb al 6 mnd een lf van 14 dagen. Dat maakt dat ik nu ineens 4 dagen over tijd ben, geen positieve zw test. 8 dagen NA mijn positieve ovu test had ik een licht positieve zw test. Ik testte zo vroeg vanwege de aanhoudende buikpijn rechts. 2 dagen later was de zw test weer wit.

Zou mijn ei niet gesprongen zijn de 26/27e door de tarwekiemolie ? Zou de zw test op het ei hebben gereageerd ? Wanneer moet ik de dokter gaan raadplegen want menstruatie blijft uit en ben zo langzaam aan wanhopig !!

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hoeveel dagen ben je nu dan overtijd? Ik was laatst 12 dagen overtijd, geen positieve test, geen menstruatie. Ik wacht dan gewoon af hoor, je lichaam bedenkt vanzelf wel wat er aan de hand is. Ik zou ook niet weten wat de dokter zou moeten doen, een keer een menstruatie overslaan of flink wat later hoef je toch niet voor naar de dokter? Het nadeel is dat op den duur je lichaam je flink voor de gek kan houden, je wilt zo graag zwanger zijn en dan blijft je menstruatie uit, je borsten doen pijn, je ruikt iets en denkt misselijk te worden... Omdat je het zo graag wilt!

Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Jeetje wat raar! Ik heb er geen ervaring mee maar wel vaak gelezen dat het je lf verlengt. Maar als je al 14 dgn had, waarom dan aan de tarwekiemolie? Ik heb idd ooit een positieve zwtest gehad bij mn ei, dus daar zou ik voor nu dan maar ff vanuit gaan...

4. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Meiske, het is ook ter bevordering vd innesteling. Dat was mijn reden.

Suusjuu dat weet ik dus niet, of je zomaar n cyclus kunt overslaan. Er kan dus wel n zwangerschap geweest zijn nav mn 2 testen die positief waren (licht). En in dat geval kan een dokter kijken of er nog wat zit of het opwekken. Zo bedoel ik het meer...

Tnx vd reacties

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    8 dagen na je ovulatie kan je nog niet positief testen. Dan zou je net een eventuele innesteling hebben en HCG ga je pas aanmaken als er een bevrucht eitje ingenesteld is. Na 8 dagen zou je dus niet genoeg HCG gemaakt hebben om positief te testen. Zowizo is 4 dagen overtijd erg vroeg ( sorry ) om iets op te doen als je negatief test. Vroeger ging je pas na een week overtijd testen. Ik zou gewoon ongeduldig afwachten ( En ik snap dan ook wel dat je heel de dag nergens anders aan denkt hoor, ik ben ook vrouw, ik werk hetzelfde! Ik werd gek toen ik 12 dagen overtijd was, maar zwanger, nee hoor dat wist ik ook wel. )

6. bloemetjes123

bloemetjes123 Actief lid

19 sep 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey
    Dokters doen niets. Zit zelf op eind dag 47 en nog niet ongesteld en niet zwanger. Terwijl ik altijd regelmatig ong. 30 dagen was.
    Vorige week bij huisarts geweest. Hij gaf aan dat ik of nog geen of een latere eisprong had. Maar dit opzich geen kwaad kan op medisch gebied. Zeer frustrerend aangezien je de hele dag met tampons rond loopt en ze niet nodig bent.
    Zeer frustrerend. Maar meer dan wachten kun je niet..
    Succes

7. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Meid wat erg !!! Hoop dat het hier niet zo lang duurt pffff ... jij ook succes

Deel Deze Pagina