Vanavond gaan mijn man en ik uit eten en naar de bioscoop. Nog even heerlijk met ons 2tjes weg voordat de baby er is! Heeft iemand van jullie de film "zwartboek" gezien? Enne? Wat vind je ervan? Ben benieuwd naar de reacties! Gr Otje
Goeie Film! Ik wil niet alles verklappen, maar zit echt alles in: Humor, Romantiek, Oorlog, Horror, Actie. (1 scene staat me nog steeds voor ogen, toen heb ik ook de handen voor m'n ogen gedaan hihi!, jaja ben echt sissy). Aanrader! Veel Plezier Otje!
Mijn broer speelt erin mee. (zei ze trots) Als figurant die alleen in beeld komt alstie iemand doodschiet, maar toch! hehe... Verder heb ik geen idee over de film, ik heb hem nog niet gezien maar hij schijnt goed te zijn. Veel plezier!
het moet een hele goede film zijn ik wil er zelf ook heen mede omdat mijn zwager zegt dat hij daar een figurantenrol in heeft gespeeld en hoe hij het verteld geloof ik er eigenlijk helemaal niets van. hij speelt dan wel een makkelijke rol hij is een dode. (misschien schiet jou broer hem wel neer marielize ) maar vertel even of de film een aanrader is.