mijn vriend wil heel graag nog voor de laatste keer met z`n 2en op vakantie,wanneer kan ik dan het beste gaan? ik ben ik juli uitgerekend.
Als je wilt vliegen heb ik dit gevonden op internet: Bij een zwangerschap zonder enige complicaties mag u vliegen tot 36 weken. Hiervoor hoeft u geen medische verklaring te overleggen. Vanaf 36 weken zwangerschap is het niet meer toegestaan te vliegen. Bij een zwangerschap van een meerling mag u vliegen tot 34 weken zonder een medische verklaring te overleggen. Vanaf 34 weken zwangerschap is het niet meer toegestaan te vliegen. Bij een zwangerschap met complicaties is het te allen tijde een vereiste dat u een medische verklaring kunt overleggen. Deze medische verklaring moet binnen zeven dagen voor vertrek zijn uitgegeven. Vanaf 34 weken zwangerschap is het niet meer toegestaan te vliegen. Wil je gewoon met de auto op vakantie dan weet ik ook niet tot wanener je dat het beste kan doen. Liefs
Mss is het het interessantste om best zo vroeg mogelijk te gaan. Hoe "meer zwanger" je raakt hoe lastiger het gaat worden allemaal. Dan gaat je buik in de weg zitten, sneller moe, last van je rug, opgezette voeten en zo van die leuke dingen... Ik wilde met mijn vriend ook nog graag een reisje maken voor onze kleine er was. Dat is er helaas niet van gekomen. Hopelijk bij jou wel! succes met de zwangerschap nog! xxx jelly
Ligt eraan hoe je je nu voelt. Zo vroeg mogelijk gaan is niet altijd het beste, omdat je de eerste maanden ook ontzettend misselijk kan zijn. Zelf ben ik met 18 weken en met 21 weken op vakantie gegaan en dat was prima te doen. Ik had ietsje minder last van vermoeidheid (misselijkheid heb ik nooit gehad in het begin), ik was trots op mijn buikje, het was voor mij de ideale periode. Na 26-28 weken wilde ik zelf niet meer naar het buitenland, omdat ik toch in mijn achterhoofd had dat het kindje dan levensvatbaar zou zijn als de bevalling zou beginnen, dus wilde ik in Nederland zijn. Zou met 21 weken het mis gaan, dan valt er toch niets meer aan te redden.