solgar prenetal vitamines

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Margha, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik heb gelezen dat dit hele goede vitamines zijn, goed opneembaar.
    Ik heb nu vitamines van vsm puur mama, als ze op zijn wil ik die van solgar gaan bestellen/kopen.
    Wie kent de vitamines van solgar?

2. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik.
    Ik heb ze tijdens mijn lacterende periode gebruikt. (10mnd)
    Dit omdat de verkoper (met een homeopatische achtergrond) beweerde dat in davitamon, dagravit en je hebt nog zo'n bekende, veel hulpstoffen zaten die je niet nodig hebt en waarvan je moe wordt.

Naja, op dat moment kon je me vanalles wijs maken aangezien ik omviel van de slaap haha!
    Al geloof ik wel het verhaal dat in commerciele voedingssupplementen veel bijstoffen zitten die je niet nodig hebt, zoals de kleur, en het omhulsel enzo.

Bij een bloedafname later, bleek dat ik voldoende vitamines/mineralen in mijn lichaam had. Waarvan destijds het foliumzuur extra hoog. Dus het sloeg wel aan.

Nu hebben we ook de wens om zwanger te worden, maar gebruik ik ze nog niet.

3. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik ken ze ook, maar ik kreeg ze niet weg. Ze zijn groot en enorm vies. Ik heb nu Orthica, die zouden vergelijkbaar goed moeten zijn en die zijn ietsje pietsje kleiner en smaakloos. :D

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Dat is wel vervelend dat ze zo groot zijn, al heb ik zelf niet zoveel problemen met pillen slikken.
    Solgar moet je toch 2 keer daags 1 tablet in nemen?

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Solgar is een heel goed merk. Ben er zelf solgar professional.

6. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ook hier een solgar gebruiker.. goed merk en in de zwangerschap idd de prenetal gebruikt. mijn schoonmoeder heeft een gezond en wel drogist en heeft me ze aangeraden :D

7. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik nam ze 1x per dag. Moet je even achterop het potje kijken, % van de dah er in zit. Maar naast een normaal voedingspatroon is dat voldoende hoor.

Deel Deze Pagina