Ik heb gelezen dat dit hele goede vitamines zijn, goed opneembaar. Ik heb nu vitamines van vsm puur mama, als ze op zijn wil ik die van solgar gaan bestellen/kopen. Wie kent de vitamines van solgar?
ik. Ik heb ze tijdens mijn lacterende periode gebruikt. (10mnd) Dit omdat de verkoper (met een homeopatische achtergrond) beweerde dat in davitamon, dagravit en je hebt nog zo'n bekende, veel hulpstoffen zaten die je niet nodig hebt en waarvan je moe wordt. Naja, op dat moment kon je me vanalles wijs maken aangezien ik omviel van de slaap haha! Al geloof ik wel het verhaal dat in commerciele voedingssupplementen veel bijstoffen zitten die je niet nodig hebt, zoals de kleur, en het omhulsel enzo. Bij een bloedafname later, bleek dat ik voldoende vitamines/mineralen in mijn lichaam had. Waarvan destijds het foliumzuur extra hoog. Dus het sloeg wel aan. Nu hebben we ook de wens om zwanger te worden, maar gebruik ik ze nog niet.
Ik ken ze ook, maar ik kreeg ze niet weg. Ze zijn groot en enorm vies. Ik heb nu Orthica, die zouden vergelijkbaar goed moeten zijn en die zijn ietsje pietsje kleiner en smaakloos.
Dat is wel vervelend dat ze zo groot zijn, al heb ik zelf niet zoveel problemen met pillen slikken. Solgar moet je toch 2 keer daags 1 tablet in nemen?
ook hier een solgar gebruiker.. goed merk en in de zwangerschap idd de prenetal gebruikt. mijn schoonmoeder heeft een gezond en wel drogist en heeft me ze aangeraden
ik nam ze 1x per dag. Moet je even achterop het potje kijken, % van de dah er in zit. Maar naast een normaal voedingspatroon is dat voldoende hoor.