zoontje wil niet meer slapen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Daphne21, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    De titel zegt het al mijn zoontje van 2.3 jaar wil niet meer in zijn eigen bed slapen sinds een paar dagen.
    Zowel smiddags als savonds en snachts niet. ( hij gaat helemaal over de rode heen en laat zich uit bed vallen)
    Zijn er meer kindjes die hier last van hebben en wat doen jullie eraan om ze toch te laten slapen

liefs daphne

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Misschien toch weer even zijn oude bedje neerzetten waar hij zich veilig(er) in voelt..

3. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Dat is het hem juist daar slaapt hij nog in

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Misschien toe aan groter bed?
    Weet niet of je dat al eens geprobeerd hebt.
    Hier sliep ze er wel beter van maar had niet het probleem dat ze niet meer wilde slapen.

5. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    hoi Daphne,

zoo herkenbaar!
    mijn dochter van 2,5 slaapt ook sinds 10 dagen bijna 's nachts heel slecht. verschillende tijden wakker worden. vanmorgen zelfs van half 2 tot 5 uur. manlief moest er om 5 uur uit voor te werken. af en toe er na toe gegaan. en gezegd dat ze toch echt moet gaan slapen. dat iedereen nog aan het slapen is etc. het helpt niet. dus op een gegeven moment heb ik haar maar laten schreeuwen (weet het anders ook niet meer) is uiteindelijk gaan slapen. heb afgelopen zondag met haar om 5 uur onder gezeten. maar dat kan ja niet. misschien is het niet de beste methode, maar ja wat is het wel?

Deel Deze Pagina