Hoi, Ik heb een bananen doos vol met kleertjes .. Er zit werkelijk van alles in, broekjes, truitjes, shirtjes, tuinpakjes, rompertjes sokjes etc etc Er zitten verschillende maten in alles is tussen de 62 - 80 Voor de hele doos inclusief verzendkosten vraag ik 30 Mocht je interesse hebben pb me dan maar, ik lees sneller een pb dan een berichtje hier Liefs Chantal
Doe echt heel veel kleding weg van Kyano .. Heb nu inmiddels al twee bananen dozen vol .. Als iemand een voorkeur heeft voor bv Broeken of truitjes oid stuur me dan een PB ik kan je dan ook alleen de broeken verkopen oid .. Ik heb erg veel van het merk Feetje ...
Misschien je titel even aanpassen in Bananendoos vol kleding ipv voor. Ik dacht dat je een bananendoos aanbood haha
Er zit natuurlijk nog veel meer in de doos maar heb gewoon wat foto'tjes gemaakt van een paar dingetjes .. View attachment 33481
Hallo, heb je toevallig ook truien in maat 80? ik bedoel dan die iets dikker zijn dan de standaard shirtjes. En pyjama's in maar 80? Het is voor een jongen. Groeten