Ik merk dat onze dreumes van 16 maanden graag bij ons in de buurt is als wij op de bank zitten, ook als er visite is. Nu leek het me zo leuk om zo'n stoeltje/poef voor hem te kopen. Ik heb wel al op internet gekeken maar kan nog niets geschikts vinden. Zoek eigenlijk zo'n zacht stoeltje (opblaasbaar?) met leuningen, wat hij dan lekker bij onze bank kan zetten en zichzelf in neer kan laten ploffen. Heeft iemand ervaringen met zo'n stoeltje?
Wij hebben sinds kort ook een stoeltje voor onze dreumes, ze vindt het prachtig om er op te zitten, het is een soort kroonstoel voor haar! Prenatal - Thuis - Peuter meubels - Prenatal
Deze zijn ook erg leuk, mijn zoontje heeft er zo'n 1 van winnie the pooh en hij zit er regelmatig om voor zijn koekje te eten of tv te kijken Stoeltje
Wij hebben ook zo'n model maar dan 'merkloos', bruin/oranje met een beertje, ze zit er graag op en het scheelde 15 euro in de prijs
Deze hebben wij Sit en Joy Lounge Zitzak Rood | Fauteuils | Baby-Dump In het begin gleed ze er nog wat af maar nu zit ze er graag op. Ook makkelijk schoon te maken.
ook wij hebben een baby fauteuiltje de oudste heeft er veel gebruik van gemaakt en langzaamaan gaat de jongste er nu steeds meer op zitten
Wij hebben deze: De zitzak hebben we gekregen, maar het is nog wat lastig voor haar om er zelf op te gaan zitten omdat hij weg schuift... Het 'bumba-stoeltje' heeft mijn vader gemaakt van MDF. Hadden een soortgelijk stoeltje zien staan bij een winkel met houten speelgoed etc, dus heeft mijn vader hem nagemaakt... Hier zit ze veel op, kan ze ook zelf op en af, maar is niet zo'n zachte poef of zo!
Dit was idd wat ik zocht, bedankt voor jullie reacties! Dat bumba stoeltje is ook errug leuk! Zeker als het zelf gemaakt is!
Ons ventje heeft een kinderfauteuil van Prenatal, mijn ouders hebben een simpel plastic kinderstoeltje en zijn neefje een zitzak met leuning. Hij heeft ze uiteraard allemaal uitgetest en ik vind de kinderfauteuil toch zeker wel het handigste en meest comfortabele van de drie.
Deze staat bij ons in de planning. wachten nog even want nu laat ze haar eigen overal vanaf vallen KINDERSTOEL MET NAAM - De leukste KINDERSTOEL met GEBORDUURDE TEKST vind je zeker bij YourSurprise.nl!
Ik heb hier een besteld. Kun je zelf de stof en de bedrukking kiezen. Ik heb rood met witte stippen besteld en zwarte letters. Tex Style - De stijlvolle visie op Tuintextiel
Wj hebben een stoeltje van Sit&Joy. Daar is hij erg mee in zijn sas, sleept hem overal mee naar toe en gaat er vaak op zitten. Het enige nadeel vind ik dat het stoeltje wel naar achteren schuift doordat het niet heel zwaar is. We hebben een tegelvloer, dus dat is ook wel erg glad. Maar het voordeel is dus wel dat hij hem daardoor zelf neer kan zetten waar hij maar wil.
Oh wow die gepersonaliseerde stoeltjes, die zijn leuk!! Mmm toch nog eens even surfen op het internet.