Vtech 3 in 1 zebra step

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ikkie97, Oct 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,971
    3,977
    113
    Ik mag van mijn werk een kado uitzoeken voor onze dochter van ongeveer 50 euro.
    Nou zitten we te denken aan de Vtech 3 in 1 zebra step.

Iemand ervaringen met dit ding?

En kan iemand mij vertellen waarom de roze variant 15 euro duurder is? Zit er verder nog verschil in behalve de kleur?

De roze variant staat niet in het Intertoys boek, maar is wel verkrijgbaar bij bol.com. Weet iemand of Intertoys de roze ook gewoon in de winkel heeft?

2. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

Jul 8, 2008
    719
    0
    0
    Wij hebben hem en hij is echt heel erg leuk kids vinden hem geweldig je kunt er veel mee doen en oudste vind hem ook nog leuk die is nu 4 weet niet wat het verschil is denk alleen de kleur weet niet als intertoys jem ook heeft

Echt het geld waard

3. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    ik heb wel gemerkt als loop auto is hij hoog mijn meisje lukt het nu pas een maandje.
    en hij schuift makkelijk met zijn wielen.

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    geluidjes zijn geweldig!

Nadelen: krast op laminaat, wielen schuiven weg en hij kan niet sturen, hier staat ie werkeloos in de schuur.

Ik vond het echt een miskoop!

5. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ik zou eerder voor de loopwagen met activaty bord gaan!
    Deze kan je er afklikken en vind ze nu ook al snel leuk! Heeft ze er nu ook al wat aan.

6. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

Apr 7, 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Mijn zoontje heeft hem gekrege voor zijn 1e verjaardag van mijn broer n hij is er enthousiast over. loopt er nu achteraan, reageert op de lichtjes enz. Een buurjongen heeft hem ook en die speelt er nu ook nog veel mee; bijna 4; stept er vrolijk op los. Hier dus een succes!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier helemaal geen last van eigenlijk.en mijn zoon van bijna 4 zit er geregeld op nooit geen krassen gezien.

Mijn dochter vind hem geweldig en kan er met haar 69 cm goed op.

Share This Page