VTech baby walker ervaringen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Set, 16 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    IK vind het leuk om de kleine man voor sinterklaas een cadeau te geven. Ook al snapt hij het natuurlijk niet:D
    Mijn oog is gevallen op de VTech baby walker.
    Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben of het echt leuk is voor een kleintje vanaf 10 maanden.

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik lees even mee! Ben ook op zoek naar iets voor zoontje 10 mnd, babywalker/autootje oid

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Echt een aanrader!

Dochter 9 mnd heeft het 2 weken terug als sintkado gekregen (Nadat ze het bij een bevriend koppel zo leuk vond, ze trok zich er meteen aan recht, had ze nog nooit gedaan!)

Nu trekt ze zich overal aan recht, heeft ze geleerd dankzij die babywalker

Het speelpaneel is ook heel tof : Leuke liedjes/geluiden, vormpjes, kiekeboe-deurtje, dierengeluiden, cijfers, muzieknoten, telefoon,...

4. Justme87

Justme87 Actief lid

16 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker een aanrader! Mijn zoontje heeft hem gehad met een maand of 10 en was gek op de muziekjes en speeldingen. Een tijdje later ging ie dr voorzichtig achteraan lopen. Nu loopt ie los en pakt m nog regelmatig;)

5. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aanrader! Mijn zoontje heeft hem al een paar maanden en was meteen gek op de geluidjes en speeltjes, je kunt ook het onderdeel waar alle knopjes etc. opzitten van de walker afhalen waardoor ze er op die manier ook mee kunnen spelen in bijvoorbeeld de box...

Dus leuk cadeautje!

6. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Echt een aanrader!!!Mijn dochtertje is bijna 10 maanden, en ik heb hem denk ik nu een maand of 2!Ze begint er nu achter te lopen, erg leuk!En wat ik fijn vind is dat er tegenwoordig een rem op zit. Vooral met de eerste stapjes vliegen/vallen ze er dan niet achteraan ;)

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Kort maar krachtig: Absoluut een aanrader!

8. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Vraagje hier over: is de babywalker in een grote doos verpakt of valt het mee, en is ie zwaar? (Evt meenemen in vliegtuig)

9. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Dat is duidelijk iedereen is enthousiast haha. Wilde eerst zo n speelbord kopen die je aan de box kan vast maken maar aangezien hij steeds beter kan zitten is dit leuker en kan hij dat bord eerst nog los in de box gebruiken en daarna leren stappen

10. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik stelde vorig jaar precies dezelfde vraag voor sinterklaas ;) Toen was mijn zoontje ongeveer dezelfde leeftijd, en hij heeft hem toen ook gekregen.

Ik moet zeggen dat hij hier wel in smaak valt, maar niet zoals sommige moeders zeiden dat hij er iedere dag mee speelt. Hij speelde er eerst vooral zittend mee. Later toen hij leerde lopen werd het echt een loopkar, en dat was toch wel heel handig. Maar binnen 2 weken kon hij loslopen, dus toen was de kar niet meer nodig ;) Nu is hij 1,5 en pakt hem nog af en toe.

Favoriet hieraan is overigens het "kiekeboe" raampje, en de losse ouderwetse telefoon die er bij zit!

De doos: hij is redelijk handzaam en niet zo zwaar. Kan je nergens in een webshop de ingepakte gegevens vinden?

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ook al mijn zoon alles behalve de walker gebruikt om mee te lopen is het toch een aanrader. In het ergste geval dat er niet mee gelopen word is het paneel nog heel leuk om mee te spelen.

12. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ja zeker een aanrader, ik heb het vorige jaar aan m;n dochter gegeven met de kerst. Ze was toen ook bijna 9 maanden. In de eerste instantie alleen met de muziekjes enzo en uiteindelijk heeft ze erdoor leren lopen.

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Geweldig ding! Beste aankoop ooit! Wij gaan deze nooit verkopen en bewaren dat ding.
    vanaf 6 maanden was dat hier zijn favo speelgoed, toen voor de geluidjes enz,... daarna om te leren lopen en hij heeft er ook buiten kilometers mee gehuppeld.
    nu is hij bijna 3 jaar, dat ding staat op zijn slaapkamer en nog steeds huppelt hij er regelmatig een rondje mee of gaat ervoor zitten :)

14. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.173
    113
    Her heeft ze er echt niks aan gehad mbt het leren lopen maar voordat ze kon lopen vond ze de geluidjes al prachtig en speelde er zittend mee. Maar sinds ze goed los loopt speelt ze er nog dagelijks mee! Geluidjes, dansen op de liedjes, ermee door de kamer rennen, ze vind het nog steeds super leuk!

15. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Erg leuk hier voor de 1e verjaardag in augustus gekregen, nu loopt mijn dochter los en kijkt er bijna niet meer naar om. Erg jammer voor die 3 maanden maar wie weet dat ze er nog mee gaat spelen de aankomende tijd.

16. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Valt wel mee hoor ik denk dat de doos ons 70cm hoog en 50 breed en 20 cm diep is? Wel te doen in het vliegtuig denk ik.

17. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.788
    491
    83
    Ook hier is ie met open armen ontvangen :D Vooral het bord inderdaad is heel leuk om mee te spelen, en daarna toen hij begon met oefenen. Ik vond het vooral het voordeel dat je zelf kan instellen hoe snel hij gaat, zodat je kindje hem niet in een keer te hard naar voren kan duwen en om kukelt. Verder loopt ons mannetje ondertussen ook al, maar sindsdien lijkt wel alsof hij hem juist nog leuker vindt! Want nou kan ie echt hard racen met dat ding haha.

18. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Wij hebben hem vorig jaar gehad toen mijn zoontje 6 maanden was.
    Hij kon heel leuk spelen met het paneel en vooral de telefoon en kiekebo zijn favoriet.
    Sinds hij kon kruipen probeerde hij zich eraan op te trekken maar na een paar keer vond hij er niks meer aan.
    Sinds hij loopt wordt de Walker heel af en toe gepakt maar langer dan 5 min speelt hij er niet mee.

19. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wat hier trouwens een hit is mbt lopen en staan is de chicco activity tafel. Motiveert om langer te blijven staan en hij loopt ermee door de woonkamer heen.

20. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn oudste dochter vond hem geweldig als walker, vanaf 12 maanden racete ze de kamer door (en de tuin ;)) achter dat ding, tot ze met 15 maanden echt los kon lopen.

Mijn zoon vond de knopjes, geluidjes en lampjes heel leuk, heeft daar veel mee gedaan (oudste dochter dan weer minder).

Mijn jongste vond het niks. Deed er ook niets mee. Heb hem verkocht toen ze 18 maanden was.

Deel Deze Pagina