Hallo allemaal, sinds kort hebben we de badoctopus van vtech. super leuk ding, alleen werken de bellen niet heel goed. Ik heb er gewoon badschuim in gedaan. Wie heeft er een tip voor goede bellen????
Dit is met al die dingen zo... Wij hebben hier twee badspeeltjes waar je bellen mee kan maken in theorie maar zo makkelijk gaat dat nog niet...
Je moet het badschuim Mengen met wat water . Ik had dat eerst ook niet en alleen badschuim toen deed hij het ook niet . Nu blaast ie als een tierelier bellen
Badschuim in een bakje mengen met water en erin doen. Afwasmiddek werkt beter. Dat is net wat lichter. Voel ook even met je hand voor het openingetje of je een beetje wind voelt als hij gaat draaien/blazen. Ik had hem net maar hij blaaste absoluut geen bellen. Nieuwe batterijen erin en ineens voelde je hem wel blazen. Batterijen die erbij zaten waren te zwak om bellen te blazen.muziekje deed het wel. Nu heeft ze sr echt plezier van.
ik heb er ook een! hier een super succes ik heb badschuim van zwitsal of doucheschuim van ons en dan water erbij (wij doen het met de sproeier) en het is een en al bel hier succes!