Cadeautje voor afzwemmen?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Sascha87, 22 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha87

Sascha87 Actief lid

3 dec 2014
    419
    114
    43
    Binnenkort mag onze zoon afzwemmen voor zijn A-diploma, en ik vraag mij af of jullie voor de zwemdiploma’s een cadeautje hebben gekocht.

En zo ja, hebben jullie nog tips?

2. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Wij hebben het niet gedaan. Wel na afloop gevierd bij de mc donalds. En oma had wat voor zijn spaarpot.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze dochter heeft na elk zwemdiploma een mooi boek gekregen, maar ze is gek op boeken en lezen. Van opa & oma kreeg ze ook een cadeautje.

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ja wij hebben een grote legodoos gegeven. Hij vond zwemles altijd vreselijk, we moesten hem er letterlijk heen sleuren. Dus hebben we m omgekocht dat hij een grote legodoos zou krijgen als hij zn diploma haalde... en zo geschiedde

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Nee wij hebben erna een ijsje gegeten, maar bij mijn zoon op zwemles kregen de meeste kinderen een cadeautje , een kindje zelfs een nieuwe fiets

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Wij hebben het wel gedaan. Deels omdat het zo lijkt te horen (en ja, zo houd je het in stand, dat begrijp ik zelf ook ;)) en deels omdat ik het ook wel een cadeautje waard vind, ze werken er hard genoeg voor. De oudste kreeg bij A geloof ik een Barbie, omdat ze die toen heel graag wilde, bij B flippers, een duikbril en een snorkel en bij C een handbal, omdat ze toen ging handballen. De jongste heeft bij A paardenborstels gehad, heb nog geen idee wat ik bij B ga geven, mogelijk ook iets voor paardrijden of misschien een duikbril en snorkel (met Sinterklaas krijgt ze al een monovin). Van opa en oma krijgen ze ook altijd een klein cadeautje.

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Ik ga ze wel wat geven, weet nog niet wat maar ik hoop de oudste zo te stimuleren om beter zn best te doen

8. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wij hebben de kinderen bij het halen van hun A diploma een cadeautje gegeven. Geen groot iets, maar iets van max. 10 euro. Net wat leuk is voor het kind.
    Bij het halen van hun B diploma gaan we met het hele gezin eten bij de MC Donalds. Meteen de afsluiter van de zwemlessen.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Ja hier ook. Het was voor de oudste superlastig en ik vond absoluut dat ze wat verdiend had. Ze kreeg een speeldoosje van hello kitty. Zoals wij vroeger die polly pockets hadden.

10. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ja mijn oudste wilde heel graag oorbellen laten schieten en de jongste kreeg iets van lego meen ik en ik? Ik was vooral blij dat ik er vanaf was hahahahha

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ja wij doen het wel.
    Bij A kreeg ze een mok waarop stond gefeliciteerd met je zwemdiploma en daar zat snoep in.
    Bij B een duikbril en snorkel en flippers, dit was samen met opa en oma.
    Volgende maand zwemt ze voor C af dus ga weer wat bedenken.

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn man en ik kunnen onze diplomazwemmen en de bijbehorende cadeautjes nog herinneren en hebben besloten om dit dus wel voort te zetten.

Onze dochter zwemt samen met haar vriendinnetje en ik heb voor beiden een badhanddoek gekocht en daar hun naam en de tekens van het zwemmen op laten borduren.
    Beiden waren er zo blij mee. Uit het zwemmen lekker warme choco met slagroom gedronken en 's avonds mocht ze kiezen wat ze eten wilde.

toch3 vindt dit leuk.
  13. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier ook een kleinigheid bij het behalen van hun diploma. ( max 10 euro )

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.292
    10.263
    113
    Ik zou een klein cadeautje doen of juist ergens lunchen of restaurant.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier kregen ze altijd een klein cadeautje, bij het C diploma een zwembril. Die wilden ze allebei zo graag, maar mocht nog niet van ons omdat we ze niet wilden laten wennen aan zwemmen met zwembril, terwijl dat met zwemles niet mocht. Dus na het C diploma kon dat wel :)

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Van ons kregen ze eigenlijk niets ;) - maar opa en oma hadden altijd wel een kleinigheidje gehaald.

Deel Deze Pagina