Wij hadden onze bugaboo cameleon altijd in de hal staan, maar daar staat hij hopeloos in de weg. De garage zou een alternatief kunnen zijn, maar ik ben ook weer een beetje bang dat het daar te vochtig is en dat 'het weer' er misschien inkomt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hier staat de kinderwagen wel eens in de schuur. Met name als hij nat is door de regen of we in het bos zijn geweest en heel erg vies is. Geen bugaboo maar een phil en teds. Ik zie nog geen weer erin zitten. Hij past hier trouwens precies in de trapkast. Daar staat hij normaal.
Hangt ervan af wat voor garage je hebt. Onze quinny staat al een jaar in onze garage, en ik merk daar absoluut niks van.
Wij hebben een vrij vochtige garage en al een tijdje de kinderwagen daar staan. Er zit nog geen weer in.
Onze schuur is redelijk droog maar toch wat plekjes in de kap van de buggy. Ik zou het dus niet aandurven met een dure wagen...
Volgens mij maakt het niet uit of je een Bugaboo of een andere wagen hebt... Hier staat onze wagen altijd in de garage. Zo'n gedoe om dat ding binnen te hebben en hij staat ongelooflijk in de weg. De wagen is absoluut niet vochtig, voelt wel erg koud aan als het koud is. Maar ach, daar is zoonlief inmiddels wel aan gewend.
Nee, het maakt idd niet uit wat voor wagen het is Was denk ik meer om aan te geven dat het niet om een buggy van 2 tientjes gaat. Dan zou ik de gok misschien wel durven wagen. Maar met een dure kinderwagen is dat toch anders (voor mij dan).