Zo jammer, maar ze raakt in paniek. Nu hielp het ook niet mee dat het sneeuwde en hard waaide. Maar hebben jullie nog tips? Ze wilde absoluut niet lopen en in de buggy is geen doen...Heb ook een hond die uitgelatwn moet worden en mijn man is er ook niet altijd. Draagzak is geen succes, had een bondolino, maar werd echt in het voorjaar al te zwaar. Waarschijnlijk ligt er morgen al geen sneeuw meer, maar de winter is net begonnen. Had me verheugd om te sleeen en sneeuwpoppen te maken, maar ze wordt hysterisch. Ze riep alleen maar: 'Carmen bang, Carmen eng, koud, wind!!'
Hier idem, nou hielp ook niet mee dat papa haar eerst in de striemende wind had neergezet en daarna pas de regenkap opzette Mijn Eerste tip is dus regenkap...verder nog geen sneeuw gezien die bleef liggen hier
Ze is niet de enige, ik ken genoeg kinderen die dat hadden/hebben. Zou de hond overdag kort uitlaten en haar dan toch in de draagzak doen, als je die nog hebt, of in de kinderwagen (met regenhoes? scheelt een hoop kou en wind). Sneeuwpop maken en sleeën komt wel als ze ouder is. Misschien kun je ook wat sneeuw in een bakje doen en haar daar mee laten spelen, als ze dat wil. Dan raakt ze er in ieder geval wat bekender mee.
hier was de sneeuw niet eng, maar omdat ze weigerde haar wanten aan te houden.... was het huilen van de kou. ze heeft wel in de slee gezeten en papa had tijdens haar middagdutje een sneeuwpop gemaakt en die vond ze fantastisch! ook steeds binnen bij het venster zwaaien naar haar sneeuwpop . morgen naar bos en dan mag ze zelf lopen, misschien gaat dat beter
Ook niet als je de draagzak heel strak knoopt? Mijn dochter is 80,5 cm en 10 kilo en heb ik vorig weekend nog een paar uur gedragen en dat ging gewoon goed. Zou t zeker proberen voor een klein stukje. Kan ze er rustig aan wennen...
De bondolino is onderhand mogelijk te klein? Dan zorgen voor een passende drager of een draagdoek? |In de buggy is voor jezelf niet zo prettig, maar met regenhoes erover werkt hier wel fijn. Jongste is ook nog niet zo weg van de sneeuw. Mooi om van binnen naar buiten te kijken, maar erin lopen wil ze niet, ze vindt het echt te koud ook
mijn oudste vind dit jaar sneeuw leuk. De vorige keren vond hij het nat en koud. Lekker warm in de buggy in pakken, regenhoes eroverheen en warme melk als opwarmertje hielpen hier uiteindelijk goed genoeg.
hier ook een zoon die niet durft te staan in de sneeuw, waarom zet je hem niet in een slee met rug leuning, werkt hier perfect, jij kan hem goed trekken en ondertussen de hond uitlaten en hij hoeft geen stap in de sneeuw te zetten. alleen ff van de deur naar de slee tillen...
Tja m'n jongste vond gras eng. Na 1,5 week op de camping bedacht ie dat op t kleed zitten best wel ging vervelen en gingtie toch maar aan graskontschuiven. Maar of je dat nou met je dochter ook moet proberen. Hihi Zonder dollen. Ik snapte op zich die angst ook nog wel. Tis zo'n groot vlak. Dat kan best inmens overkomen.