Jaja.. weeral over zinnelijk worden Hier gaat Sanne op het potje. De ene keer doet ze wel wat, meestal wel een plasje een enkele keer poept ze op het potje, maar vaak doet ze het ook nog in haar luier. Plassen ook. Ze vind het echter wel HEEL leuk op het potje zeker als ze geplast / gepoept heeft op het potje en daar zijn we dan heel blij om geworden en dan mag ze het samen in de wc gooien en zwaaien en dan wil ze dus nog eens en ze blijft er gerust een half uur of langer op zitten als ik haar haar gang laat gaan. maar ja daar is natuurlijk niet altijd tijd voor. Maar ik wil ook geen strijd maken rondom het potje. Verder vroeg ik me af is een toilet-bril-verkleiner dan de volgende stap of gewoon de wc ? Of is het of het potje of op het toilet met de brilverkleiner ? Tips ?
Wat knap dat ze al regelmatig iets in het potje doet. Ik zou het potje weglaten haar dan met wc-verkleiner op de wc laten gaan. Wij hebben een wc-verkleiner met een trapje eraan vast. Zo kan ze zelf op de wc klimmen en heeft ze goeie houvast als ze op de wc zit Deze dus http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT9Ll-eaK-fpzY3AAdRs-zHZlg4_ohyt6YjB1LuTmd_tVfJpAdI Wat betreft het er niet af willen... misschien vindt ze het te gezellig op het potje als deze in de woonkamer staat? Dat zou je dan ook opgelost hebben met het naar de wc gaan, want op de wc is het meestal niet zo gezellig.
tja het potje staat al in de wc. En 1 in de badkamer... Ik zit er natuurlijk meestal wel bij en dat vind ze denk ik gezellig, maar vooral vind ze het heel leuk als ze resultaat heeft. Dus ze gaat gewoon zitten hopen dat er nog een plasje komt, want dan kunnen we dat weer in de wc gooiien.. Maar jij zou het potje dus weglaten en gelijk een wc verkleiner? Is wel handiger als je weg moet natuurlijk
Hier hebben we een potje en een wcbrilverkleiner. potje is meer gemak voor mama want daar kan ze zelf ook makkelijk op gaan zitten in de woonkamer. Maar ze doet het ook op de wc. met of zonder verkleiner.. alleen zonder verkleiner is lastig, want je moet haar uiteraard vasthouden anders valt ze erin met verkleiner werkt prima en kan ze zelf ook los opzitten zonder dat haar billen erdoor heen zakken. zou het gewoon proberen, waarom niet?
Wij zijn begonnen met de wc brilverkleiner en gebruiken alleen buiten het potje, maar zijn dat pas gaan gebruiken omdat ze met buiten spelen niet naar binnen wilde om te plassen en zo gaat het wel goed. De wc is wel handig, ook als je weg gaat. Wij hebben ook zo'n verkleiner met een trapje en ik heb een opvouwbare verkleiner besteld (vandaag binnen gekregen). Dat is ook super handig want die kan gewoon in je tas. Dan is het helemaal makkelijk als je ergens naartoe gaat en ze toch wil plassen (hier is het vooral dat ze poepen nog niet op een grote bril wil doen, alleen als ze heel nodig moet)