Nog een vraag over trakteren ;).

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Boefjesmamma, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron hoeft op de dag dat hij jarig is niet naar het KDV (het valt op zondag). Hij gaat op woensdag en op vrijdag. Op woensdag is de groep vrijwel compleet anders dan op vrijdag.
    Zal ik dan op beide dagen laten trakteren of alleen op 1? Wat hebben jullie gedaan?

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn dochter gaat ook 2 (halve) dagen en ook 2 verschillende groepen. Wij hebben haar maar 1 keer laten trakteren, de eerste dag na haar verjaardag :)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ìk maak traktaties die gewoon gegeven worden aan alle kindjes. Op de drukst bezette dag vieren ze zijn verjaardag.

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Het lijkt mij het leukste om alle kindjes er bij te betrekken. Ik had in mijn hoofd om met een eierkoek, soepstengel en schatkistje een eiland te maken. Daarbij dan een mini zandspeelsetje. Ik weet alleen niet of dat dan nog vrijdag nog lekker is als ik het woensdag al meegeef. En om 2x te gaan frutselen heb ik weinig zin in eerlijk gezegd ;).
    Vandaar mijn vraag.

5. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Ik werk zelf op een kdv en het is gebruikelijk dat de kindjes 1x trakteren op de dag van hun verjaardag of de 1e dag dat ze na hun verjaardag op het kdv komen.

Ik zou anders even overleggen met de juffen van het kdv....

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik zou dan gewoon 1 dag doen, ik kan me voorstellen dat de eierkoeken niet echt lekker meer zijn vrijdag. Of dat je voor de kindjes vrijdag alleen een zandspeeltje doet met een kaartje eraan.

7. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben vorig jaar ook op 1 dag getrakteerd. De eerste kdv-dag ná hun verjaardag. Dat gaan we dit jaar ook doen.

Deel Deze Pagina