Ik heb hier (overcompleet in de webwinkel) een groot pakket, 150 stuks, baby en kinderkleding (geen rompers,sokjes en ondergoed). Meisjes en jongens, zomer en winter, maat 50 t/m 176. Broekjes, rokjes, jurkjes, blouses, tops, jasjes, pakjes enz. Sommige kledingstukken ongedragen, andere als nieuw, en ook kledingstukken in nette gedragen staat. Gaan weg omdat ik teveel voorraad heb en daardoor het huis uit z'n voegen laat barsten. Het liefst in 1x (dan ben ik ervan af) maar heb je interesse in een deel van minimaal 50 stuks, dan is dit geen probleem. Geef dan wel even aan welke maten je zoekt. Het is allemaal keurig en modern spul. Voor het hele pakket wil ik graag een bod van rond de 100 euro. Dat is 0,66 per stuk. Zoek je een specifiek pakket in een bepaalde maat voor een jongen of meisje, mail me dan ook even dan kijk ik wat ik voor je heb.. De verzendkosten voor dit pakket bedragen 12,00. Als je een bod wilt uitbrengen, doe dit dan exclusief verzendkosten.... Als je meer foto's wilt, mail me dan even: magic30@planet.nl Groetjes, Chantal