Ik reageerde niet op jou Ik reageerde op evientje die het een nadeel vond dat een ipad 400 tot 700 euro kostte. En op de vorige pagina stond iemand die het onzin vond om een dure ipad voor kind te kopen. En ik zeg dat je niet perse een dure hoeft te nemen en ook niet speciaal voor kind
Hier ook alleen maar slechte ervaringen met de Storio. Mijn kinderen waren er na twee weken helemaal op uitgekeken. En idd op langere termijn bijna even duur in aanschaf als een 'echte tablet'. Zou ook een iPad of Samsung overwegen, desnoods tweedehands hoeft natuurlijk niet het nieuwste model te zijn.
Mijn zoontje heeft de storio 2 en kan zich daar prima mee vermaken. Hij ding kan tegen een stootje, is zeer kindvriendelijk. Wij hebben er een adapter bij, dus zit gewoon aan het netstroom. Als je een beetje op mp speurt naar spellen, kun je die een stuk goedkoper krijgen dan in de winkel, nog in plastic. Ook de spellen voor de storio 1 kunnen erop. De apps die je kunt kopen bij vtech zijn idd erg simpel. Wij hebben de twee gratis downloads alleen gedaan. Verder is het tekenprogramma hier erg populair. Mijn zoontje (en zijn broertje) zijn er erg blij mee.
onze zoon heeft ook een storio 2 en een telekids ipad, hij zelf speelt veel liever met de storio 2, ook vanwege de leuke tekenstudio. liedjes worden 1000 keer gedraait, en foto´s maken vindt het ook top. je kunt er zelf leuke liedjes en filmpjes op zetten(via youtube) en ook eigen foto´s op zetten. ik vind hem dus heel leuk voor jongen kinderen.
heeft er ook iemand van jullie een vtech kidizoom touch. zo ja is die wat? zo kan hij zijn eigen foto app mee nemen,in plaats van de hele storio!
Mijn dochter is gek op haar storio 2. Voordeel is dat hij tegen een stootje kan. inderdaad. Daarnaast zijn de spelletjes educatief en leert ze er ongemerkt een heleboel van. Zonder reclame en internet.