VTech Storio ervaringen gezocht.

Discussion in 'Mama en gezin' started by miss C, Mar 31, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    Hoi allemaal,
    Onze dochter wordt over 6 weekjes alweer 3 jaar, opa en oma denken er aan om een storio van vtech voor haar te kopen.
    Wie heeft er een storio voor zijn/haar kind en spelen ze er leuk op?! En wat voor 1 heb je er?!
    ik begreep dat er een storing in het downloaden zit, is dit erg hinderlijk?!
    Alvast bedankt.

2. 2opkomst

2opkomst Actief lid

Mar 9, 2016
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze dochter een storio 1 gegeven met sinterklaas (die was in de uitverkoop), zij was toen bijna 3. Inmiddels is ze 4
    Ze vind het heel leuk om er mee te spelen. In het begin las ze vooral de verhaaltjes. Het feit dat je op alle plaatjes en woorden kan drukken is echt leuk. Bij de een gebeurd er iets, zoals een schommel die gaat bewegen, bij de ander wordt een woord uitgelegd.
    Nu ze wat ouder is gebruikt ze het om letters te leren schrijven en kleurplaten te maken. Als ik er nu 1 zou kopen, zou ik een nieuwere kopen, maar hoeft voor de kinderen zeker niet de nieuwste te zijn. Dus denk ook aan je portemonnee.

Wat betreft het downloaden. We hebben er in het begin 3 verhalen bij op gezet (er zat er 1 bij) en daar heeft ze genoeg aan. Heb net met mijn partner besproken er voor de vakantie een nieuwe op te zetten.

3. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    Bedankt voor je reactie, ik zat zelf aan een storio 2 of een storio max te denken..

4. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

Jan 16, 2013
    238
    24
    18
    Ik ben ook benieuwd. Mijn zoontje word ook 3 en dit lijkt mij een leuk cadeau.. ik zit te denken aan een storio 3 of Max. Ben dus ook benieuwd naar ervaringen

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zoontje kreeg een storio 2 voor z'n tweede verjaardag en heeft er weinig mee gedaan: vrij traag, camera is heel donker en alles kost geld (downloaden/spelletjes aanschaffen). Verkocht via marktplaats en er is een Ipad voor in de plaats gekomen en daar heeft ie veel meer plezier van.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,136
    8,869
    113
    Wij hebben een gewone tablet gekocht ivm kwaliteit, snelheid en meer mogelijkheden.

Share This Page