Hallo allen! Wij zitten er over na te denken om de Storio voor onze dochter te kopen. Ze zit namelijk nu veel op onze tablet. Maar onze vraag is kun je er YouTube op zetten? En hoe zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt!
Op de 2 ook niet. Wij hebben die, maar daar kun je alleen de dingen van Storio zelf op doen. Verder niet. Als je kind geen tablet is gewend, is het best een leuk ding. Maar als je kind dat wel is gewend, valt een Storio best tegen denk ik. Hij is een stuk langzamer en minder grafisch dan een tablet. Hij is echt puur voor voor spelletjes, tekenen, verhaaltjes etc.
Ik zou eerder gaan voor een kindertablet als ik je was. De storio is vreselijk gelimiteerd en je moet elke keer spelletjes bijkopen. Terwijl als je een kindertablet koopt hier vaak al de wereld aan leuke apps opstaan en je er gratis bij kunt downloaden
Wij hebben een Astoria 2 en ik heb er wel YouTube filmpjes op gezet, het kan dus wel degelijk! Het is alleen iets ingewikkelder dan bij een gewone tablet omdat je het formaat moet omzetten via een converter (in handleiding staat welk formaat). Maar hier zit er dus een extra geheugenkaartje in vol met filmpjes (Kwaliteit van scherm is minder als bij gewone tablet, maar wel fijn dat het kidsproof is!)