Vtech Storio

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 14 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik ben aan het twijfelen om voor de jongste een vtech storio te kopen.
    Hij zit graag op de ipad om spelletjes te spelen en filmpjes te kijken.
    Ook is hij groot fan van de kidizoom van zijn zus, maakt graag foto's.
    De storio heeft alles naar mijn idee maar dan vnml educatief. Wat ik me alleen afvraag is of je er zonder spelletjes ook al echt wat mee kan of moet je ook gelijk een lading spelletjes aanschaffen? iemand ervaringen met storio (3)? Het is best een duur ding vind ik

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zoontje had vorig jaar voor z'n verjaardag de Storio 2 gekregen en doet er eigenlijk niet veel mee, zit meer op de Ipad. Ik heb een drietal spelletjes gedownload (waar je voor moet betalen!) en hij had er een MickeyMouse spel bij gekregen maar die was nog wat moeilijk voor 'm, misschien weer eens proberen. Voor de camera hoef je het niet te doen, die is héél donker. Echt heel enthousiast ben ik er niet over maar kan nog komen?!

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Daar ben ik dus ook een beetje bang voor, dat de storio het niet gaat winnen van de ipad

4. Storm

Storm Niet meer actief

Hier is de storio 2 een groot succes. Wij hebben de spelletjes via MP gekocht, scheelt bijna of helemaal de helft met de prijs in de winkel en dan nog nieuw.
    Mijn zoons en dochter vinden vooral de verhaaltjes erg leuk en Mickey Mouse en Cars 2 zijn hier bij de jongens vooral favoriet. Wij hebben er best veel spelletjes bij, maar de oudste speelt bijna nergens mee en ach, 12,50 voor een spelletje waar vele uren mee gespeeld wordt of weet niet hoeveel geld voor ander speelgoed waar niet naar omgekeken wordt. En dan de ontspannende en toch ook educatieve waarde. Ik vind het leuk.
    Zonder spelletjes of downloads kun je er niet veel mee. Foto's maken en dergelijke wel, tekenen, maar echt wat er mee doen, nee, dat lukt dan niet.
    Maar hier is de storio zijn geld dubbel en dwars waard. En ik vind het vooral heel prettig dat je dus geen verbinding hebt met internet waardoor je ze ook echt gerust even alleen kunt laten spelen zonder dat ze allerlei apps downloaden die niet peuter/kleuterproof zijn.

5. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hier wordt er niet naar omgekeken.

6. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het met Storm eens! Hier heeft zoonlief hem vorig jaar gekregen met Sinterklaas en hij heeft er het hele jaar veel plezier van gehad. Naast een aantal spelletjes die ik gedownload heb, heb ik er zelf ook nog filmpjes en muziek op gezet. Daarnaast hebben we er 3 losse spellen bij gekocht (ook via MP) en zijn een groot succes. Het is natuurlijk niet te vergelijken met een IPad, maar deze is erg kindvriendelijk en heeft ook een vriendelijkere prijs ;)

De Storio 3 is pas net nieuw, dus ik weet niet of er al veel mensen zijn met ervaring en wat de verschillen zijn met de Storio 2...

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Voor zover ik kan zien kun je voor storio 3 alleen nog maar spellen downloaden en dus niet eventueel via mp kopen. Zo vriendelijk vin d ik hem niet in prijs, 119 euro en dan nog geen spel.Spellen zijn ook gemiddeld 20 euro. Ik ga maar eens kijken naar storio 2, misschien is dat nog een optie

8. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wij hebben de 3. Mijn zoon speelt er als het aan hem ligt de hele dag mee. Hij vindt dit leuker dan de iPad ook omdat hij gebruiksvriendelijker is dan de iPad.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Misschien kun jij mijn vraag dan beantwoorden, klopt het dat er voor de 3 geen spellen te koop zijn? Kunnen die van de 2 erin of kun je ze alleen downloaden? Dat wordt me nl niet duidelijk. En zonder spellen kun je er niet veel mee geloof ik

10. Storm

Storm Niet meer actief

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
  12. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wij hebben er geen spellen bijgekocht. Hij vermaakt zich echt prima zonder extra spellen. Ik heb wel het hoesje gekocht en dat is wel echt handig.

Je jan idd de spellen van de 2 voor de 3 gebruiken.

Deel Deze Pagina