Vtech Toet Toet Auto Serie

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jorietje, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
  2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik zit nog steeds mn hersens te 'breken' op wat ik moet doen haha.. Bij opa en oma en ook bij oma heeft ie een gewone garage zonder toeters en bellen en daar is tie erg zoet mee. Dus de garage zal zeker wel een hit zijn denk ik.. Vliegveld is n stukkie goedkoper, maar heeft minder mogelijkheden. Moeilijk, moeilijk, moeilijk..
    Ik denk dat ik van de week maar ns naar Intertoys ga (heb nu kortingsbonnen) en dan ter plekke mijn keuze bepaal :D

Maar ja het kan 2 kanten op gaan: hij vindt het geweldig of hij vindt het niks.. Zo heeft hij met zijn 2e verjaardag de Duplo Trein gekregen van oma, nou hij kijkt er totaal niet naar (zodra we m aanzetten gilt ie dat ie uit moet, hij lijkt soort bang voor het geluidje wat de trein maakt). We hopen nog steeds dat er een dag komt dat hij er wel mee gaat spelen!

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Wij hebben hier allen wat wegdelen en autootjes, en hij vindt die wegdelen de laatste maanden opeens superleuk, legt er steeds kleine baantjes mee, dus voor 5-12 hebben we de bouwplaats we bij gekocht.

4. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Oh ik wil die trein :) Is bekend of die ook in Nederland komt?

5. Lievemamaa

Lievemamaa Actief lid

9 feb 2011
    160
    0
    0
    Mijn zoontje heeft voor zijn 1ste verjaardag de garage, wegdelen en wat autootjes gekregen en hij vond het zo leuk!

Gisteren was hij jarig en heeft hij van opa en oma het vliegveld gekregen.

Zondag is zijn feestje en komen er nog meer toet toet spulletjes!

Het is hier een enorme hit!

Je moet eens bij makro kijken, ik heb daar vorig jaar de garage voor 30 euro gekocht!

6. angelea

angelea Actief lid

20 dec 2007
    228
    0
    0
    Flevoland
    Wij hebben ook al best veel van Toet Toet. Garage is echt top, hebben ook het vliegveld, daar wordt niets mee gedaan. De racebaan is ook een topper, zoon van 2,3 jr is er uren zoet mee. Extra wegdelen is zeker ook een aanrader. Tja nu treinset gezien, is ook echt een topper. Maar wil dan wel nl-versie. Als die er nog niet is gaan we voor brandweerkazerne en voor dochter een setje met toet-toet-meidenautootjes. Ze mag nu niet met zijn auto's spelen.

7. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    De trein komt uiteindelijk naar Nederland maar dat is dit jaar niet meer (niet volgens de intertoys), heb het vaker opgemerkt dat er een verschil van 3-6 maanden tussen UK en NL release is.

De roze autotjes waren namelijk al meer dan een jaar geleden in het buitenland verkocht.. Hier is het niet erg dat de trein in het engels is want ik heb de helft van de toet toet serie in engeland gekocht

De toet toet serie verkopen ze in heel veel verschillende landen, dus wij maken het er altijd een sport van om een autotje te kopen in welk land we ook komen. duitsland.. australie..

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik heb de knoop doorgehakt! Vanmorgen bij Bart Smit geweest en gekozen voor de garage, is wel wat boven het Sinterklaasbudget, maar ik denk dat hij er meer aan heeft dan alleen de rijbaan (die koop ik nog wel een keer als uitbreiding misschien) ;) Ik wilde er alleen ook een los autootje extra bij, maar die waren helaas uitverkocht..

9. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Wij hebben het vliegveld gekregen als kraamkado, maar dat vind ik eigenlijk niks.. zoontje speelt alleen met de wegdelen die bij het vliegveld horen. Helaas hebben we geen geld voor dure cadeaus :( maar anders zou ik zeker de garage bijgehaald hebben.

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Gisteravond is de Sint geweest en meneertje is helemaal blij met zijn garage! Gisteravond nog n uurtje er mee gespeeld en vanmorgen ook de hele ochtend. Hij wilde net eigenlijk niet naar bed zo leuk is ie er mee aan het spelen. Hij ligt nu dus eventjes op bed en zal vanmiddag ongetwijfeld weer gaan spelen met de garage! Ben echt zo blij dat hij het leuk vindt! (is altijd maar afwachten met die kleintjes) Hij heeft Tim Takelwagen (zat bij de garage) en Piet Politie erbij, Tim Takelwagen is zijn favoriet en papa moet met Piet Politie meespelen :D Volgend weekend nog Sinterklaas bij ouders en schoonmoeder, wie weet haal ik nog wel een setje wegdelen erbij, maar eerst even aankijken of hij er de komende dagen ook mee speelt ;) Maar ik gok van wel, hij vindt het prachtig!!

Tip voor losse autootjes, want die zijn niet overal te vinden: bij Marskramer hebben ze volop keus (maar ik weet niet of dat in elk filiaal is)

Deel Deze Pagina