Baby meer last na bezoek osteopaat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mom2, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afgelopen maandag ben ik met mijn dochtertje bij de osteopaat geweest. De reden was dat ze sinds een week zomaar uit het niets keihard begon te huilen/gillen. Echt van de pijn is mijn idee.

Nu zei de osteopaat dat haar rechterkant vast zit en ze daar last van heeft. Hij heeft dit losgemaakt. Maandagavond en dinsdag ging het hartstikke goed, ze heeft niet meer gegild. Gisteren en nu vanmorgen ook is ze alleen maar aan het huilen. Soms zeurderig, maar ook gillen van de pijn. Ze spuugt opeens ook veel meer dan normaal, veel slijm of juist water. Ik kan haar nog niet wegleggen of het huilen begint al, dus ik loop de hele tijd met haar rond en zing liedjes tot ze in slaap valt. Als ik al ga zitten gaat ze al huilen. Ze lijkt veel meer last te hebben dan voor de behandeling.

Is dit normaal een paar dagen na een bezoek aan een osteopaat?
    Ik ga hem sowieso nog even bellen en vanmiddag ook even langs op het inloopspreekuur bij het cb. Maar misschien zijn hier meiden met ervaring of dit normaal is?

2. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn ervaring is dat de klachten de eerste dagen kunnen verergeren. Met beide kids bij een osteopaat geweest en het huilen werd de eerste dagen na de eerste behandeling meer. Ook ging mijn dochter ineens meer voeding terug geven.
    Na een dag of 3 nam het af.

3. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke, thanks voor je antwoord!

Het is nu dag 3 na de behandeling. Ik heb de osteopaat gesproken en die zei dat 2 dagen normaal is, maar dat ik het nog even 1 of 2 dagen moet aankijken.

Deel Deze Pagina