Vraagje n.a.v. val van trap

Discussion in 'De lounge' started by Kari, Dec 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Hoi dames,

Even een vraagje. Precies een week geleden ben ik giga van de trap gevallen. (eerder gestuiterd)
    2e trede van boven.

Nu is mijn bovenbeen helemaal blauw geworden. De zijkant van mijn dijbeen is het hardst geraakt. Dat blauwe gaat nu zakken. Maar ik blijf die mega bult houden aan de zijkant. Ik heb er zeg maar een extra dijbeen bij. Het is ook nog steeds warm. Ben het ook al een paar dagen aan het masseren maar de bult gaat niet weg.

Ik hoop natuurlijk dat dit wel gebeurt, mijn broeken zitten namelijk aan 1 pijp een stuk strakker. Iemand ervaring????

Hoop echt dat het niks blijvends is. Op mijn bil zit trouwens ook nog steeds een harde bult. Wordt ook niet minder. Of ben ik gewoon te ongeduldig??

Alvast dank,
    Kari

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Kun je er wel gewoon op blijven staan/mee lopen?
    Als het pijn blijft doen dan zou ik even langs de huisarts gaan.
    Aan de andere kant; als je zo flink gevallen bent, kan het zo zijn dat je lichaam meer tijd nodig heeft om te genezen.

Ik ben geen zuster en ook geen dokter. Dit is wat ik denk, maar hang me er niet aan op :)

3. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
  4. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Heb ff wat gedownload. Ziet er heftig uit he, maar dat is het gelukkig niet meer ;)

Die bult moet gewoon weg!! :x

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Oei....ik zou toch echt even naar een dokter gaan!

6. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,148
    3,026
    113
    Nederland
    Ik ben een tijd terug half in een gierput gevallen op de boerderij van mijn oma. Ben zo door de plank heen gezakt-.-" Ik had toen geen knie meer, maar een enorm groot ei dat helemaal blauw was. Heeft een paar weken geduurd voordat het weg was.

7. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Hoi ja kan gewoon lopen en staan. Ik kan niet op mijn favoriete zijkant liggen met slapen, omdat daar die bult zit ;)

8. Kari

Kari Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,363
    5
    38
    Ok even geduld dus. Geen last meer?

9. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Heb ooit een flink klap op mijn kuit gehad, was echt zo donker dat het haast zwart zag die plek. Het ei dat daar zat was na enkele weken weg

10. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,148
    3,026
    113
    Nederland
    Nee geen last meer van. Zag er alleen niet zo heftig uit als bij jou! Een week later is mijn oma zelf ook door de gierput gevallen, die had haar hele been zwart en vol bulten. Maar ook zij heeft gewoon afgewacht en na enkele weken was haar been weer normaal.:)

11. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Volgens mij is het wel normaal dat het een paar weken duurt voor het weg is. Ik heb weliswaar niet zo'n grote bult gehad, maar wel eens een iets kleinere, blauwe en dat duurde bijna zes weken voor ie helemaal verdwenen was. Maar bij twijfel zou ik morgen toch even langs de HA gaan.

12. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Bij twijfel! Langs de huisarts!!

Sterkte!

13. Bika

Bika Niet meer actief

Ik heb de foto aan mijn man (is arts) laten zien en hij zegt dat je beter voor de zekerheid even naar je huisarts kan gaan.

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Hier ook wel eens zo'n bult gehad vroeger na een val van een brommer. Heeft echt wel een paar weken geduurd voordat het weg was, maar als je het niet vertrouwd gewoon ff laten checken door de ha. Verder: koelen, koelen en nog eens koelen!! Sterkte!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jjjeeeeeezes wat blauw!!! Al is t nu wat minder ik zou echt langs de ha gaan!

16. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    :$:$:$ dat heb ik serieus nog nooit gezien zo blauw, paars, zwart en alle kleuren erbij. En zo groot!

Ik zou toch maar naar de huisarts gaan.

17. minon

minon Niet meer actief

Mijn moeder is een keer in de kruipruimte gevallen en had zn plek op haar billen (kon dus niet zitten) heeft bijna een half jaar geduurd voor dat weg was.

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Oef dat is blauw!!

Het kan echt wel weken duren hoor voordat dat helemaal hersteld is, het is een enorme grote bloed uitstorting dus dit is echt tijd nodig..

Heel veel sterkte..

Oohja, wat helpt, is arnica, dat heb je in zalf en tabletten. Mijn broer heeft ooit zijn been ernstig gebroken en dit been was compleet zwart. Volgens de arts kon dit wel 2 jaar duren voordat het weer normaal was. Binnen een maand of 5 a 6 was het weer normaal. De tabletten werken vanaf binnen en de zalf van buiten. Hij vond het prettig..

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Sodeju das blauw!!!! Ik ben geen huisartstype maar hier zou ik zelfs mee gaan

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Idd ik ook!

Share This Page