hallo ik heb een vraagje mijn zoontje van bijna 3 wil altijd met de nintendo ds van zijn nichtje spelen hij kan het nog niet maar ja probeer dat maar duidelijk te maken nu leek het mij misschien handiger om voor die vsmile pocket te gaan maar eerst wilde ik jullie ervaringen horen .
onze zoon wordt over een maand 3 en wilde graag een spelcomputer (zijn nichtjes hebben een nintendo ds). wij hebben een vtech mobigo gekocht. dit is de nieuwste versie (opvolger van de v smile heb ik begrepen) hij is wat compacter en heeft geen pennetje maar touchscreen (met de vingertjes) er zijn helaas nog niet erg veel spellen voor te krijgen, maar ze zijn druk aan het ontwikkelen geloof ik. de mobigo is hier een groot succes!
mijn dochter heeft de vsmilepocket.. En dat vind ze echt wel leuk.. via marktplaats zijn daar heel veel spellen voor te vinden.. in de winkel wat minder en daar zijn ze ook duur.. Ze mag van ons niet zo vaak.. we willen geen scherm kindje Maar ze vind het geweldig (nog een tip..mocht je deze kopen.. er zit geen accu enz bij..moet op batterijen.. in de winkel zijnde accu en netstroom enz erg duur.. via marktplaats was ik 10 euro kwijt voor netstroom en autolader)
Zijn er zoveel? Ik ben nl. vorige week in de speelgoed winkel geweest en bij bol.com gekeken maar zoveel kan ik er echt niet vinden. Kon er maar 2 of 3 vinden.