Wij waren zondag naar de efteling geweest en een vriend van mij had daar gefilmd, en zodoende kwamen we er eigenlijk op dat ik zelf ook nog een dvd had van mezelf als 2 jarige in de efteling. Gisteren die dvd opgezocht en stukje zitten kijken met een andere vriend die er zondag ook bij was. Dochter was gewoon aan het spelen, ging meer over dat de efteling zo was veranderd in de afgelopen 25 jaar. Nu komt ze net naar me toe, mama kindje tevisie maken! Nu zit ze helemaal gefascineerd te kijken naar mij als 2 jarige, snapt er niks van want haar zusje lijkt echt sprekend op mij daar, opa is daar de helft lichter en oma had een hele vreemde bos krullen. Zit nu echt te kijken, ik ken die mensen ergens van.. Vond het even heel schattig en wilde dit even delen met jullie. Vind het toch heel bijzonder dat mijn dochter dit zo kan zien hoe haar mama was op haar leeftijd, al snapt ze helemaal niet dat dat kindje mama is. Maar het is wel heel interessant
Oh leuk hè? Hier helaas geen filmpjes van mij als kind, maar toen ik een jaar of 2 was leek ik als 2 druppels water op mijn dochtertje. Die vond het dus heel gek om mijn oude fotoboek door te bladeren, want ze dacht steeds dat zij het was, maar kon die situaties niet plaatsen. Ze dacht dat zij er op stond, maar wist niet wie die andere mensen waren of waar het was, dus dat was wel een beetje verwarrend.
Wat leuk om dat zo terug te zien. Hier helaas ook geen filmpjes alleen maar foto's. Lekker genieten met je kleine meisje!
Wat leuk! Mijn eerste reactie was: oei, ik word nu wel heel oud geloof ik, maar toen ik kind was bestonden er helemaal geen dvd's.... Van mijn oudere broers&zussen bestaan veel filmpjes (mijn ouders woonden toen in Afrika en maakten filmpjes voor hun ouders in NL), maar ik ben hier opgegroeid en van mij is er dus he-le-maal niks. Ik snap heel goed waarom, er was weinig geld thuis en het was ook niet meer nodig om filmpjes te maken, maar ik vind het nogal altijd jammer. Superleuk dat je hier met je dochter naar hebt kunnen kijken! (en een tip: film niet alleen je kinderen maar ook papa en mama en andere volwassenen. erg leuk om later nog eens te kunnen zien hoe je ouders eruit zagen toen je kind was!)
Wat leuk zeg! Ik dacht ook al, dvd?? We hebben geloof ik nog een video van de Efteling, toen was ik een jaar of 10 schat ik. Maar in die tijd vond ik een videoband al heel wat!!
Die filmpjes van vroeger (bandjes, video etc..) kun je allemaal omzetten naar dvd met de juiste apparatuur. Ik ben ook te oud om op te zijn gegroeid met dvd hoor, ik heb alleen een ict-vader Merk ook aan de filmpjes die ik nu van mijn kinderen heb dat iedereen er eigenlijk op staat behalve ikzelf, ik maak ze altijd. Maar even verandering in brengen!
Idd schattig! Ik heb het nog niet meegemaakt, maar filmpjes waar ik en mijn man en zoonlief zelf op staat, vindt hij ook helemaal geweldig!
hier kwam ook pas een vriendin van mn moeder met een band van mij vroeger. Die hadden ze op dvd gezet. Mij herkende ze helemaal niet, maar toen haar tante in beeld kwam riep ze haar eigen naam. Het is dat ik weet dat ze mijn dochter is maar verder sprekend haar tante.